Salvesen. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ny uke og nye tilbud:) ble partivare av laks på meg i dag. Mangler noe grønt men ellers ett billig og godt måltid:) 1 4
Simen1 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Mannen med ljåen skrev (18 minutter siden): Kjøpte meg en brukt Honda plenklipper i går, og klippet plenen i dag. Nå smaker det godt med datopølser og fusili (pastaskruer). Så nå blir du Mannen med plenklipperen? Her blir det hvalfanger-gryte, fullkornris, brekkbønner og tyttebærsyltetøy 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Tror ikke jeg endrer noe. Min er bensin, men likevel. 3
Gouldfan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Idag har vi bryllupsdags feiring med "egen"fisket store Krabber og marinert ovnsstekt kylling med salat litt fløtesaus og ris. Og en god champagne fra vinklubben. Alain Bailly Cuvee Petronille Blir en halv chilensk rød til kyllingen. Konas egen berømte eplekake og vaniljeis til dessert. Endret 4 timer siden av Gouldfan 6
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Woff skrev (22 timer siden): Her ble det nok en ønskereprise! 😊 Kona var snill og lagde 'mor's kjøttkaker' i brun saus med poteter til! Dette er de hun lager av karbonadedeig, kjøttfarse samt purreløk (resten av oppskriften er hemmelig sier hun!). Og til dessert så ble det rester fra gårsdagen; bløtkake! 😋 Siden jeg SKAL holde vekta så sliter jeg nok LITT på neste veing tipper jeg... 🤔 Ble det ikke kålstuing til kjøttkakene ? 🫤 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Salvesen. skrev (2 timer siden): Ny uke og nye tilbud:) ble partivare av laks på meg i dag. Mangler noe grønt men ellers ett billig og godt måltid:) Ser godt ut men faen eter du 11 poteter ? 😀 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Kjøpte meg en brukt Honda plenklipper i går, og klippet plenen i dag. Nå smaker det godt med datopølser og fusili (pastaskruer). Ja det kjøpte jeg for 2 år sia også Honda HRD 536 1999 modell tøffer og går 1
Gouldfan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ser godt ut men faen eter du 11 poteter ? 😀 Det er småpoteter da... 2 1
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ser godt ut men faen eter du 11 poteter ? 😀 Når 1 potet er 1 munnfull, så.. 😁 2
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (10 minutter siden): Når 1 potet er 1 munnfull, så.. 😁 Hehe såpass ja 😀 omvendt hos meg 1 stekepanne fullt av hjemmelagde kjøttkaker mammas oppskrift og 2-3 Poteter og en kjele med kålstuing hjemmelaget 😀 2
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Gouldfan skrev (14 minutter siden): Det er småpoteter da... Småpoteter ja 😀 som oldefar sa kunne han ikke få kjøttkaker uten poteter så skulle han ikke ha noe 😀 født 1880 død 1969 så vet ikke helt når han sa det var pappa som fortalte det for jeg foretrekker kun kjøttkaker og kålstuing Endret 4 timer siden av Maskinfører 1 1
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ser godt ut men faen eter du 11 poteter ? 😀 Haha noen er delt opp og de andre var veldig små🤣 men de gikk ned 2
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (20 minutter siden): Haha noen er delt opp og de andre var veldig små🤣 men de gikk ned Småpoteter ja hehe ja de gikk nok ned 🤣 1
Karltorbj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (33 minutter siden): Haha noen er delt opp og de andre var veldig små🤣 men de gikk ned Poteter er godt. Rankinglisten min, paa de tre beste blir, 1. Mandelpoteter. 2. Pimpernell. 3. Kerrs Pink. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå