Gå til innhold

562738


martin99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordinært sett er jeg en type som sverget til å være ærlig og direkte. Hadde jeg køddet det til pga nervøsitet så hadde jeg sagt det rett ut. Det sagt - polsk kultur er litt jernalderstadiet mtp kjønnene. Mennene der er halvveis oppi trærne og antagelig forventer en polsk kvinne en stereotypisk mannemann som ikke viser svakhet i form av sensitive sider. Iom at hun ikke snakker norsk antar jeg hun sannsynligvis ikke har absorbert vår kultur så kanskje det beste vil være å brøle aggressivt inn i telefonen med noen "kurwa kurwa" blandet inn mens hun hører at glasset sprekker i telefonen din?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ordinært sett er jeg en type som sverget til å være ærlig og direkte. Hadde jeg køddet det til pga nervøsitet så hadde jeg sagt det rett ut. Det sagt - polsk kultur er litt jernalderstadiet mtp kjønnene. Mennene der er halvveis oppi trærne og antagelig forventer en polsk kvinne en stereotypisk mannemann som ikke viser svakhet i form av sensitive sider. Iom at hun ikke snakker norsk antar jeg hun sannsynligvis ikke har absorbert vår kultur så kanskje det beste vil være å brøle aggressivt inn i telefonen med noen "kurwa kurwa" blandet inn mens hun hører at glasset sprekker i telefonen din?

takk for rådet, jeg skal brøle kurwa

Endret av martin99
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor godt kan du engelsk da? :hmm:

Bare si som det er. :wee:

jeg kan engelsk, men sliter med å utale engelse ord, fordi jeg snakker ikke engelsk med noen. men det gikk fint, jeg skal kanskje møte henne snart. og hun kan litt svensk bodde der når hun var liten. en morsom ting jeg fant ut, var at hun bodde ca 30 min unna der mormor og morfaren min bodde. hun bodde i stockholm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...