Gå til innhold

Norsk nettbutikk kan ha avslørt tre nye iPhone-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iphone X er den flotteste telefonen som er laget noensinne. Har aldri eid iphone før så blir den på black friday eller iphone X Plus med 6.5 Oled bliss !

 

I mine øyne så er iPhone X noe av det styggeste Apple noensinne har laget. Ser ut som noe en liten bakgårdsfabrikk i Kina kunne designet. Morsomt hvor forskjellige vi er, eh?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

ja det får være din mening, men det du skriver er jo bare tull.. Ta deg en tur i butikken du å prøv den. Skjønner godt hvis den er for dyr for deg, men iphone x er boss, ingen tvil om saken. Bra tulling da hvis man velger iphone 8 framfor iphone x med oled skjerm

 

Haha! Og her går du så videre med å si at det forblir min MENING, som nettopp er poenget, mens din "mening" er fasiten? Er du ellers like narsissistisk i det daglige liv? Forresten er jeg bergenser, og her betyr "boss" søppel, som gjør dette bosset av et innlegg fra deg enda bedre. 

 

Troll.

rekT

Lenke til kommentar

ja det får være din mening, men det du skriver er jo bare tull.. Ta deg en tur i butikken du å prøv den. Skjønner godt hvis den er for dyr for deg, men iphone x er boss, ingen tvil om saken. Bra tulling da hvis man velger iphone 8 framfor iphone x med oled skjerm

 

Du kan få ha din mening, men din mening er feil. Innser du hvor provoserende slik argumentasjon virker? Det er faktisk ikke alle på denne klode som ser på Apples produkter som noe det er verdt å bruke penger på, men det er tydeligvis uforståelig for deg...

Lenke til kommentar

ja det får være din mening, men det du skriver er jo bare tull.. Ta deg en tur i butikken du å prøv den. Skjønner godt hvis den er for dyr for deg, men iphone x er boss, ingen tvil om saken. Bra tulling da hvis man velger iphone 8 framfor iphone x med oled skjerm

 

Fins det virkelig slike brukere enda? ? Alle telefoner ser mer eller mindre helt like ut idag. Ingen som lengre bryr seg om hvilke telefoner noen har.

Lenke til kommentar

Iphone X er den flotteste telefonen som er laget noensinne. Har aldri eid iphone før så blir den på black friday eller iphone X Plus med 6.5 Oled bliss !

Du har aldri eid en iPhone før, men likevel er du sikker på at iPhone X er den flotteste telefonen som er laget noensinne?

Hvis det er OLED som får deg til å velge iPhone X kan jeg fortelle deg at Samsung har hatt OLED-skjermer på de fleste av sine modeller fra 2010.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Iphone X er den fineste phonen alle ser jo det. Kvaliteten, vekten og skjermen. Den har jo beste displayet også ifølge displaymate. Har s8 nå og den har oled ja.

 

Han gjøken over her som skriver at det er noe av det styggeste som er laget og at en liten bakgårdsfabrikk i Kina kunne designe er jo bare helt på trynet. Fortjener ikke kveldsmat for den kommentaren der..

Lenke til kommentar

Iphone X er den fineste phonen alle ser jo det. Kvaliteten, vekten og skjermen. Den har jo beste displayet også ifølge displaymate. Har s8 nå og den har oled ja.

 

Han gjøken over her som skriver at det er noe av det styggeste som er laget og at en liten bakgårdsfabrikk i Kina kunne designe er jo bare helt på trynet. Fortjener ikke kveldsmat for den kommentaren der..

 

Håper du er sarkastisk, den "submarinen" på "X" er det styggeste som finnes.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha! Og her går du så videre med å si at det forblir min MENING, som nettopp er poenget, mens din "mening" er fasiten? Er du ellers like narsissistisk i det daglige liv? Forresten er jeg bergenser, og her betyr "boss" søppel, som gjør dette bosset av et innlegg fra deg enda bedre.

 

Troll.

Smaken er som baken og meningen din at iPhone X er det styggeste produktet noensinne fra Apple kan du fint ha, men du snakker tull du når videre sier at den ser ut å kunne være designet av en liten bakgårdsfabrikk i Kina.

Lenke til kommentar

 

Haha! Og her går du så videre med å si at det forblir min MENING, som nettopp er poenget, mens din "mening" er fasiten? Er du ellers like narsissistisk i det daglige liv? Forresten er jeg bergenser, og her betyr "boss" søppel, som gjør dette bosset av et innlegg fra deg enda bedre.

 

Troll.

Smaken er som baken og meningen din at iPhone X er det styggeste produktet noensinne fra Apple kan du fint ha, men du snakker tull du når videre sier at den ser ut å kunne være designet av en liten bakgårdsfabrikk i Kina.

Nei. Ikke tull, hans mening.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...