Gå til innhold

Chilis svar til Nkom: – Fri Data er ikke i strid med reglene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du krever at alle abonnement på markedet skal kunne brukes slik du mener du bør få bruke dem? F.eks. et 1 GB-abonnement må egentlig være et 500 GB-abonnement fordi du vil bruke mobilabonnementet som eneste internettoppkobling?

Begynner å lure om du er kun ute etter å krange? For det virker nesten slik på alle kommentarene dine.

Man burde forvente man får lov å bruke opp kvoten sin uten det er liksom forbudt, ferreste gjør det, ellers burde de sette ned kvoten til et sted de kan levere. inside telecom og tek sier vel fra 16 GB måneden taper chilimobil penger på kundene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å lure om du er kun ute etter å krange? For det virker nesten slik på alle kommentarene dine.

Man burde forvente man får lov å bruke opp kvoten sin uten det er liksom forbudt, ferreste gjør det, ellers burde de sette ned kvoten til et sted de kan levere. inside telecom og tek sier vel fra 16 GB måneden taper chilimobil penger på kundene.

Kommentarene mine til deg er sikkert ganske gretne fordi du alltid skriver tull og svada.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må blir når telenor eller ice lanserer fri data det da, hvordan det? :)

 

Har forøvrig brukt 3-400GB i løpet av en måned i begge de nettene uten å ha hørt noe fra operatøren.

 

Det var vel mest ment som en spøk at du skulle prøve igjen hos Chilli på 1000 GB i ett strekk med deres nye regler for "datadeling"  :wee:

 

Hvilke abo har du gjort det med hos Telenor og Ice? Er ikke det latterlig dyrt?  Tror forøvrig at du kunne gjort det uten problemer hos Chilli også om du fordelte trafikken utover hele måneden.

Lenke til kommentar

Det var vel mest ment som en spøk at du skulle prøve igjen hos Chilli på 1000 GB i ett strekk med deres nye regler for "datadeling" :wee:

 

Hvilke abo har du gjort det med hos Telenor og Ice? Er ikke det latterlig dyrt? Tror forøvrig at du kunne gjort det uten problemer hos Chilli også om du fordelte trafikken utover hele måneden.

Tror nok ikke jeg får noe abonnement hos chili igjen noen gang. Hos telenor og ICE er det prøvd med MBB når det gjelder så store kvoter, men jeg hadde også telenor 60GB abo over lengre tid. Har forøvrig vurdert å ordne ett Telia abo nå som de har lansert 12 Timers databoost ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok ikke jeg får noe abonnement hos chili igjen noen gang. Hos telenor og ICE er det prøvd med MBB når det gjelder så store kvoter, men jeg hadde også telenor 60GB abo over lengre tid. Har forøvrig vurdert å ordne ett Telia abo nå som de har lansert 12 Timers databoost ;)

 

Hehe, det hadde nok gått fint om du brukte mobilt bredbåndsabo hos Chilli også (det er derfor de selger det). Håper du gir rapport her om du tester databoost!

Lenke til kommentar

Har forøvrig brukt 3-400GB i løpet av en måned i begge de nettene uten å ha hørt noe fra operatøren.

Sammenlign med de 200 GB du dro ned på en dag eller to med Chili... Det er noe annet enn de 10-15 GB daglig du nå sier du brukte med de andre der.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det fins noen sort av moderasjon her i forumet? Begynner å bli ganske avskrekkende at Marius og andre krangler i alle Chili temaer om bare en sak. Kan man ikke ta ut disse innlegg og lage et eget tema med det?

Enig, men må si det er beundringsverdig at de to med svart belte i internett-karate har klart å være uenige siden juni, og fortsatt ikke viser tegn til å gi seg. :)

Lenke til kommentar

Nei, du begynner å argumentere for at alle abonnement på markedet skal kunne brukes slik du mener du bør få bruke dem. F.eks. et 1 GB-abonnement må egentlig være et 500 GB-abonnement fordi du vil bruke mobilabonnementet som eneste internettoppkobling.

Jeg har aldri argumentert på den måten, så det der må være et stråmanns-argument. Jeg sier bare at jeg forventer å kunne bruke abonnementet mitt i henhold til det loven sier. Om jeg bruker kvoten min på taler-tuten eller edb-maskinen er mitt valg.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri argumentert på den måten, så det der må være et stråmanns-argument. Jeg sier bare at jeg forventer å kunne bruke abonnementet mitt i henhold til det loven sier. Om jeg bruker kvoten min på taler-tuten eller edb-maskinen er mitt valg.

Jo, du har argumentert på den måten. Du har ikke direkte argumentert for at 1 GB = 500 GB, men du har argumentert for at det er greit å se bort i fra abonnementsvilkårene. 1 til 500 GB er bare et eksempel på en konsekvens, litt satt på spissen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...