Gå til innhold

Musks ubåt har ankommet Thailand – men skal ikke brukes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Musk hadde holdt det skjult hadde det sikkert kommet ut da også, men enda mer PR og minst like mye klager..

«Musk gjør det bare for pr, han viste det ville bli oppdaget»

«Musk prøver bare å skape blest, derfor hemmeligholder han»

Osv, alt han driver med vil jo komme ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Musk brukte vel bare twitter?

Det var alle avisene som sto for publisiteten

 

Men hallo? Twitter brukes strategisk av Musk for å markedsføre hans forretninger.

Sosiale medier brukes av omtrent all virksomheter (som lever i 2018 ihvertfall) for å markedsføre sine forretninger.

 

At Musk får bredere dekning og publisitet enn andre er jo bare ett resultat av at han tydeligvis er mer interessant enn andre.

 

At man skal angripe Musk fordi han får mye publisitet forstår jeg ikke helt.

 

Sitter igjen med en følelse av at noen skyter ut kritikk som koker ned til "Jeg liker ikke <insert person> fordi de er mer populære enn meg" eller "mer populære enn noen andre jeg personlig synes fortjener det mer".

 

Ungene ble ihvertfall reddet. Det er det viktigste. Så kan tastaturkrigerne som tydeligvis ikke liker sosiale medier og hvordan andre benytter sosiale medier finne noe nytt å sette tennene i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sosiale medier brukes av omtrent all virksomheter (som lever i 2018 ihvertfall) for å markedsføre sine forretninger.

 

At Musk får bredere dekning og publisitet enn andre er jo bare ett resultat av at han tydeligvis er mer interessant enn andre.

Det finnes et fagfelt som heter markedsføring. Jeg sier ikke at du trenger ta et masterstudium, men et lite søk på Wikipedia ville gjort deg mindre naiv i møte med nettopp markedsføring.

Endret av Tastaturskriver
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aheeSuTd

Var det ikke en vinklet passasje i gruvegangen - ca 40 cm høy og 80 cm bred på det smaleste? Hvordan får man et stivt stålrør nærmere 2 meter langt og 50 cm i diameter forbi en slik skarp vinkel? Musk kunne rådført seg på forhånd, men tanken var god.

Lenke til kommentar

Og hva mener du er galt med en oppblåsbar dummy som de skulle teste med? Du tror vel ikke at dette er et badedyr eller noe i likheten?

 

Du tror virkelig det er mulig å replikere hele grotten på tiden det er snakk om? Og atpåtil skal kopien være opplåsbar? Hvordan tester man at utstyret ikke hekter seg fast i grotten i slik opplåsbar greie?

Lenke til kommentar

De trenger bare en kopi av det trangeste/vanskeligste området :)

Og at utstyret hekter seg fast er jo heller ingen stor fare, det er bare å hekte av det den har hektet seg fast i. Husk at det er en dykker forran og en bak som fikser opp i slikt.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...