Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Walker ubrukt og da fikk jeg inn Wan-Bissaka fra benken med minuspoeng. Gøy.. Vurderer likevel å la Walker stå, han spiller vel til helga igjen? Så heller sette inn Alonso eller noen etter det.

 

Eriksen og Fimino derimot er jeg ikke helt sikre på, men samtidig må jo de slå til ettehvert snart, stått med de to runder foreløpig. Kunne tenkt meg Mane inn for Eriksen, men da må jeg ut med enten van Dijk eller Firmino (Salah blir) og må ta hits eller bruke WC, noe jeg ikke er så gira på riktig enda.

 

Though choices...

Lenke til kommentar

Var ikke sykt misfornøyd med laget, har hatt en medium start, men kjørte et WC nå etter runde to. En del av disse hadde jeg fra før, men de viktige brikkene i laget er nå Ederson, alonso, mendy, salah, pedro, richarlison, micky, aguero og auba.  Resten er billig stallfyll som Cook, Ings, mateo, bissaka etc. Vil uansett i de fleste tilfeller kun bruke 2 av de billige som har enklest kamper eller er i form. 

 

Siden jeg gjorde byttene tidlig har jeg fått value økning på alonso, mendy og pedro.  samt Aguero og richarlison, men de har jeg hatt fra start.

 

Har troa på at Salah leverer bedre enn Mane over tid, men om jeg tar feil så er det mye enklere å få mane inn for salah enn motstatt. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Øzil og micky er nok bænkers. Ramsey også når han blir helt kvitt skaden. Tipper Iwobi er litt inn og ut. Så vil det roteres mellom Guendouzi, Torreira og xhaka men de 3 er jo ikke spesielt attraktive i fantasy kanskje. Jeg har selv Guendouzi på laget. 4.5M og virker til nå være fast starter (enn så lenge) Han har hatt noen potensielle assists første kampene, men han er jo tiltenkt benken i fantasy hovedsaklig.

 

På topp virker Auba naturlig nok være første valg, men Laca har sett skarp ut når han har kommet på, så godt mulig vi ser begge fra start etter hvert. Laca var god preseason også så til 9,4 så finnes det vel knapt bedre spiss. Men er jo uaktuelt å gamble på før man får no hint om at han starter fast noen kamper. 

 

Arsenal keeper/forsvar tør jeg ikke selv. for det er faen meg krise bakover fortsatt! Men om vi holder nullen noen kamper så kunne jeg godt tenkt meg Monreal til 5.5 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...