Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

104,8 :(

 

Superirritert på meg selv i dag. Kjøpte Vertongen i går, fordi jeg regnet med at han kom til å spille det meste/mer enn Alderweireld i jula og Trips var skadet. Og at Davies og Rose antakeligvis spiller ca annenhver kamp. Og hva skjer? Vertongen er skada igjen, Alderweireld får 3 bonuspoeng og alle de andre spiller!?!?!?

 

Waste of transfer ass.

Kjipt. Jeg gikk for bytte ut TAA for Luiz. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doherty har ordnet meg mye poeng (han scorer en del på dødballerog koster vel rundt det samme). Hold deg unna United defensivt. De slipper alltid inn mål, selv meg veggen bakerst. En sentral del med å få poeng for forsvarere (med mindre det gjelder David Luiz og Doherty) ser ut til å være at de går gjennom kamper med clean sheets og gjerne også spiller 90 min. Dilemmaet er nok større om jeg som United fan skal gå for noen United-angripere...Usikker på om det er gryende optimisme for lagets del eller litt for store forhåpninger/ønsketenkning. Vet ikke hva Bellerin koster, men City-stopperne har dratt inn mye poeng, det samme med Chelsea sine + Van Dijk, selv om han er dyr da..

Lenke til kommentar

Tenker å shippe ut Bellerin og TAA for Lovren og Baily eller Lindolf..? Hvem av dem får mest spilletid tror dere? Vet at Solskjær er ganske glad i å rotere laget sitt. Vurderer også å få inn Delp..HEELP

TAA er vel snart tilbake da og om du kan klare deg uten han i en kamp til så ville jeg ha spart på han.

 

Jeg bytta han ut selv med Luiz før price drop, men nå har jo du spart på han allerede gjennom to price drops og mistet 0.1 allerede.

 

Ville holdt meg langt unna united forsvarere. Delph er nok det tryggeste, men han offensive bidrag blir drept av Sane sin posisjon. 

 

Kan jo også prøve på Holebas og bruke resten av pengene på noe annet. Jeg tenker at det er snart juleprogram og det kommer til å bli fryktelig mange rotasjoner. 

Lenke til kommentar

Droppet selvsagt Auba som kaptein i dag. Gooo Sterling!

 

Og Fraser starter på benken!?

 

Og laget jeg møter i cupen har VanDijk på første plass på benken. Og starter med Vertongen... Feels lost.

 

Hentet forresten inn Laporte over Dijk/Robertson fordi City hadde enklere program. Gg.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...