Gå til innhold

Diskusjon rundt burn-in på OLED


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok du som tabber deg ut, Samco. Det der er slettes ikke burn in, men refleksjoner fra en kasse han har stående i rommet. Slik ser det ut når TVen er av. :)

 

39VUtSb.png

 

Tror du skal stole på Vincent når han sier at TVen er fullstendig fri for burn-in. Han kan sakene sine rimelig mye bedre enn noen som helst andre jeg vet om.

 

Og ufattelig mye har skjedd siden E6V når det kommer til tiltak mot burn-in. Det der ville ikke skjedd på en C8 eller C9. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For mye statisk der du skulle ha tatt full skjerm pauser som jeg har gitt råd om utallige ganger hær , utrolig synd for E6 65 er en fantastisk 3D oled har selv eid en G6

 

Det er jo helt håpløst å ha TV der man må bruke taktikk. TV'en vil jeg bruke til hva jeg vil, når jeg vil, og hvor lenge jeg vil. Blir omtrent som om å se folk reiser på langtur med elbil med lite batteri. Man må legge en voldsom plan for å få tatt denne turen...

Lenke til kommentar

Fordi det var en opplagt observasjon :) ? Den er tilstede under hele videoen. Men dette skjønte ikke du, som tok deg tid til å tom. å skrive ikke bare ett, men to skråsikre innlegg. Og en til og med inkluderte en pen liten skisse. Se hele videoen neste gang ;)

Du er nå en artig skrue du.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Æsj min Oled har også refleksjoner, har jeg burn in da?!? :(

Har? Kan få...

 

Om auto brightness kan slås av er det ikke problem. Men om det er helt implimert i en Smart tv med AI men som ikke har lært forskjell på solskinn og vanlig belysning så jo det er et problem.

 

 

Jeg digger sykt fortrinn med Oled, men det er litt tidlig. Mye politisk og konkurranse spill i kulissene.

 

Plasma døde ut pga strømspare krav, og var ikke så praktisk.

 

Med Oled så spørs det på avtaler og hvor bra Samsungs QLed blir...

 

Jeg håper Oled får dreisen, for jeg absolutt hater alt som heter Samsung...

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

High hopes for Samsung Qoled for Qled har vært en stor vits. Bare et lcd panel med et plastlag med Qled partikler.

Stakkars kjøpere men noen lærer aldri...

 

Samsung førsteomgang siste RGB 55 Oled tv er i mine øyne den beste oled tv som ble laget.

Synd den ikke ble solgt i Norge. Dual 3D brillene var helt magiske der 2 stk kunne sitte å se på 2 forskjellige tv programmer på tvn ... samtidig.

Endret av samco
Lenke til kommentar

High hopes for Samsung Qoled for Qled har vært en stor vits. Bare et lcd panel med et plastlag med Qled partikler.

Stakkars kjøpere men noen lærer aldri...

 

Samsung førsteomgang siste RGB 55 Oled tv er i mine øyne den beste oled tv som ble laget.

Synd den ikke ble solgt i Norge. Dual 3D brillene var helt magiske der 2 stk kunne sitte å se på 2 forskjellige tv programmer på tvn ... samtidig.

 

Jeg har hatt Samsung QLED siden OLED'en fikk innbrenning, og er meget godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...