Gå til innhold

VM: Gruppe F (Tyskland, Mexico, Sverige, Sør-Korea)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro med underdogs og favoritter som skuffer. Men må si hele driten skuffer, for ei møkka bingo gruppe som alle skuffer på hver sin måte. Dog underholdende på et slags latterlig nivå.

 

Ser man på hva Sverige har levert de siste mesterskapene så har de vel definitivt ikke skuffa her med gruppeseier. Er vel bare Tyskland som har skuffa i denne gruppa, hvor Sør-Korea har levert som forventet og både Mexico og Sverige har imponert til tider.

 

Og bingogruppe = ikke dritt spør du meg!

Lenke til kommentar

Kontrakt til 2022 (!!!). Sa på pressekonferansen i går at han trengte noen timer på å bestemme seg for fremtiden. Vi får se hva som skjer, det er godt mulig han vil gi seg. Presset i Tyskland er stort, og dette omtales som den største fiaskoen i Tysklands fotballhistorie. Jeg tror ikke han nødvendigvis har spillerne mot seg, men har han fansen i mot seg er det nok slutt for Löw.

 

Fornøyd med de tre pilsene jeg fikk fordi jeg veddet på at Tyskland skulle ryke i gruppespillet før VM :D

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Folk overtenker stjernelaget Tysklands innsats.

 

 

Tyskerne skulle bare ha spilt med Gomez på topp. Det hadde forandret spillet deres helt og gitt dem en ny dimensjon fremover på banen. 

 

Gomez er en klassisk torkonig og samtidig et oppspillspunkt. De hadde en god omgang i dette mesterskapet (andre omgang mot Sverige) og det var med Gomez på banen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...