Gå til innhold

Svensk politi vs russisk politi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, hva skal man si? Er det rart det går til helvete i nabolandet?

 

https://resett.no/2018/06/03/svensk-politi-vs-russisk-politi-viewers-discretion-is-advised/

Jeg må si meg enig i at metodene til russerne så litt ueffne ut, ja. Men vi ser ikke nok av situasjonen til å få et fullstendig bilde av saken. Vil ikke konkludere med at det går til helvete i Russland på bakgrunn av bare denne videoen. Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i at metodene til russerne så litt ueffne ut, ja. Men vi ser ikke nok av situasjonen til å få et fullstendig bilde av saken. Vil ikke konkludere med at det går til helvete i Russland på bakgrunn av bare denne videoen.

Ja selektive klipp kan brukes til hva som helst.

 

Så en video hvor en drittunge traff en bilist på sykkel, drittungen stod å blokkerte bilisten og oppførte seg som en komplett idiot. Han kaster også stein på bilen. Bilisten går ut av bilen og drittungen stiller seg i veien for han, dette pågår i flere minutter, bilisten med skader på bilen ber han gi seg, noe som ikke skjer.

 

Enden på visa er han dytter han forsiktig vekk, som en rumpe fotballspiller "faller" han i bakken og ligger å griner som en skutt gris. Flere voksne kommer bort og ber han ta seg sammen da de har alle sett det som har foregått.

 

Drittungen går omsider vekk og slenger dritt til alle som står igjen.

 

I etterkant så viser det seg at han er kastet ut av skolen pga mobbing av andre elever og mye bråk på skolen.

 

Og hva gjør mønster mora hans? Joda poster ca 10 sek video på Facebook, som kun viser fallet og griningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...