Gå til innhold

Endelig fri data abb. Chili mobil starter ballet


Anbefalte innlegg

 

Noen som vet om de har 4G+? Og støtter iPhone 7 4G+?

Ja, det gjør den. Men jeg husker ikke i farta hvor mange carriers den kan håndtere.

 

 

 

iPhone 6s støtter LTE cat 6 - maks 300 mbps ned fordelt på 2 carriers.  

 

iPhone 7 støtter LTE cat 9 - maks 450 mbps ned fordelt på 2-4 carriers.  

 

iPhone 8/X støtter LTE cat 12 - maks 600 mbps ned fordelt på 2-4 carriers.

Endret av Øystein H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"33 kommuner med til sammen 15.000 mobilabonnenter har sammen inngått en avtale med Telenor som sikrer dem en pris de fleste kan se langt etter. – Vi betaler 199 kroner i måneden for fri data, tale og SMS per abonnement. Ingen kostnader påløper utover dette, forteller IKT-leder Odd Ørstavik i Gjesdal kommune i Rogaland som er én av kommunene som innlemmes i avtalen. For Telenor er avtalen verdt 100 millioner kroner."

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om Cilli kanskje har tenkt til å bli solgt? De får sikkert mange kunder med dette abonomentet og slik blir de en het salgskandidat. Det er jo såpass lukrativt abonomentet at en skulle ikke tro det var sant til den prisen. Om det skal være bærekraftig over tid burde det sannsynligvis koste mer.?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har kun hatt chilli 3 dager  nå virker det ikke etter kun 2 GB  bruk  , inne å sjekker   på min  side med annen maskin  der står det unknown error   ved pålogging....  har sendt  melding på FB  chatten ( nytter jo ikke å stå i tlf kø der uansett)  vi får se  hva grunnen er  til hvorfor de har kutta forbindeles ...dette var elendig ... heldigvis at jeg har oppretttet eget nummer kun for chilli ...for jeg  ville se åssen dette ville barke i vei  !........

 

edit ... virker igjen  nå heldigvis  ...!

Endret av holabaloo
Lenke til kommentar

Jeg er oppe i ca 30 GB forbruk nå siden 01. juni (får ikke sjekket nøyaktig da Minside ikke fungerer for øyeblikket) og dermed lønner abonnementet seg bra for min del til 399 kr mnd når ingen konkurrenter kan levere så mye data til samme pris.


 


Har vært en av de heldige hvor simkortet kom få dager etter bestilling og portering skjedde på angitt tidspunkt uten problemer. De er veldig trege å svare på Facebook, jeg sendte oppsigelse av TV2 Sumo for noen dager siden men ikke hørt noe enda. Da jeg ringte kS'en for å aktivere samtale-venter valgte jeg callback og ble oppringt etter 15 minutter. 


 


Jeg er spent på første faktura om det er noe rot på den. Jeg bruker sms til 5-sifrede numre for å enkelte tjenester hos min arbeidsgiver og de oppgir ikke pris i det hele tatt på dette i prislisten sin, kun samtaler til 5-sifrede numre. Dette var kostnadsfritt hos Talkmore men ikke hos andre operatører jeg har hatt som Telenor, OneCall med fkere. Men jeg skal heller overleve om de fakturerer noen kroner for disse sms'ene men de bør i så fall fikse prislisten sin. Gidder ikke prøve å komme i kontakt med kundeservice for å sjekke om det koster noe eller ei når de har såpass lang svartid. Det er bakdelen ved å ha en liten operatør, ting tar tid å sjekke eller ordne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...