Gå til innhold

Endelig fri data abb. Chili mobil starter ballet


Anbefalte innlegg

Flott. Takk for svar

 

Glemte å ta med kilde :)

 

"En annen ting Chili fjerner, er restriksjonene rundt datadeling ut over personlig bruk, samt forbudet med å sette SIM-kortet i en ruter. Operatøren har også bestemt seg for å fjerne klausulen som gjorde at de kunne terminere kunder med unormalt dataforbruk."

https://www.dinside.no/mobil/chilimobil-endrer-fri-data/70720610

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operatører av kaliber chili kan faktisk ha nedsatte regler som forhindrer tvilling på fri bruk, men ikke programmerte sperrer. :) Anbefaler å forsøke. Det er mange felt de ikke har kontroll på før noen kommer inn og sjekker manuelt i deres systemer. Sånn er chilis fortid og nåtid, kan ikke garantere for fremtiden ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Operatører av kaliber chili kan faktisk ha nedsatte regler som forhindrer tvilling på fri bruk, men ikke programmerte sperrer. :) Anbefaler å forsøke. Det er mange felt de ikke har kontroll på før noen kommer inn og sjekker manuelt i deres systemer. Sånn er chilis fortid og nåtid, kan ikke garantere for fremtiden ;)

Jeg støtter den. Jeg har vært innom Chili noen ganger, og det har ofte vært full sprik melllom prislista og det de faktisk belaster.

Lenke til kommentar

Vurderer fri data nå i sommer sesongen så familien kan dele data på reiser. Vi har chromecast i campingen og jeg har ikke funnet noen god måte hvor telefonen kan dele nett og caste samtidig så jeg har måttet ha et tvillingsim i en 4g router som mobil og chromecast kobler seg til. Siden chili ikke tilbyr tvillingsim er det bare dumt å skifte eller kan man få til chromecast direkte fra mobil?

Lenke til kommentar

Vurderer fri data nå i sommer sesongen så familien kan dele data på reiser. Vi har chromecast i campingen og jeg har ikke funnet noen god måte hvor telefonen kan dele nett og caste samtidig så jeg har måttet ha et tvillingsim i en 4g router som mobil og chromecast kobler seg til. Siden chili ikke tilbyr tvillingsim er det bare dumt å skifte eller kan man få til chromecast direkte fra mobil?

Chromecast på mobil fungerer hypperlig. bere sett opp en wifi hotspot på telefonen å koble den till det tilgangspunktet manuelt i google home appen. om det er vanskelig og koble til manuelt kan du programere chromecasten til et wifi du har satt opp på annen ruter og bruke samme navn og passord på din hotspot og den vill finne og koble till automatisk på oppstart :)

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar

Chromecast på mobil fungerer hypperlig. bere sett opp en wifi hotspot på telefonen å koble den till det tilgangspunktet manuelt i google home appen. om det er vanskelig og koble til manuelt kan du programere chromecasten til et wifi du har satt opp på annen ruter og bruke samme navn og passord på din hotspot og den vill finne og koble till automatisk på oppstart :)

Det må prøves. Fikk aldri til å koble til chromecasten fra mobilen som delte nettet. Takk for beskrivelsen da blir det chili :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...