Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm. Virker som de sparer på kruttet for at det skal være nok å legge til senere. 

 

Burde vært 4 nasjoner og 12 kart. gjerne 2-3 primaries ekstra pr klasse. og litt mer utstyr. 

 

men vi får se. om første tillegg kommer i januar så går det kanskje helt fint. drøyer det til Mars så kan det være dødaren. 

Lenke til kommentar

Tror folk undervurderer litt hvor mye arbeid det er å lage spill. Enten slippes det nå og har Tides Of War-systemet. Eller så slippes det et år senere men med mye mer innhold.  Jeg er lei BF1, så jeg tar helst denne løsningen. 

Er ikke så ille det her altså. BF4 skiller seg ut, men selv der føltes det ut som det meste var for likt.

px76q6h6jzp11.jpg

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke bekymret for lite innhold, synes ikke det er så gærent heller akkurat. I BF4 var det mange våpen, men lite variasjon i hvordan de føltes. De kommer til å slippe flere kart og våpen ganske tidlig etter release, jeg tror det vil komme før jul eller tidlig i januar.

Så en fra Dice på Twitter som sier at vi kan forvente flere kart fra Frankrike "very soon". Hele Tides of War-opplegget gjør at det ofte vil komme nytt innhold, som holder spillet ganske ferskt over lengre tid. De har lovt "two years of full support" og oftere nytt innhold enn tidligere spill, så jeg har trua.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Er på ingen måte krise, syns bare det burde vært noe mer.  Men som sagt så spørs det jo bare hvor fort og hvor ofte de kommer med innhold. Trenger ikke bli noe problem i det hele tatt.

 

De har jo vanvittig muligheter med utviding. Både med remakes av gamle kart og utvikling av nye. pluss selvsagt nye hærer med tilhørende våpen og kjøretøy. Det er vel gode muligheter for at Japan og Russland får to store dlc`er  :p

 

 

 

edit: kommentar til bildet, så er det jo ikke mindre innhold enn BF1, faktisk veldig likt, men der igjen gikk jo folk lei alt for fort og følte det var for lite kart og våpen. Så kanskje det er litt risky og legge seg på ca det samme. På den andre siden så kan det like gjerne ha vært fort at det manglet små ting som holdt folk gående og at veldig mange av kartene hadde mye bottlenecks og spam av eksplosiver som gjorde at mange kart føltes nærmest like ut selv om de var forskjellige.

Endret av barezell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...