Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
TheKims skrev (8 minutter siden):

Man slipper hvertfall å bli flyttet til det tapende laget på slutten av runden. Jævlig irriterende når det skjedde i BF4.

Ja, det har aldri vært noe god løsning det heller, sånn sett.
Personlig foretrekker å bli flyttet til et tapende lag en gang i blant, kontra å måtte spille hele runder i kraftig undertall.

Vinn eller tap, har fryktelig lite å si i Battlefield, iallefall i senere tid (er catch-up mekanikken i Conquest forsatt til stedet?).
Mao. jeg må ikke vinne for at Battlefield skal være kjekt, hvorvidt jeg spilte bra eller ikke en runde er med på å bestemme det.
Jeg kan tross alt ikke ha kontroll på hva de 31 andre på laget finner på, og jeg greier ikke å vinne en runde alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker det er et stort problem i 32 player game modes som f.eks frontlines nå at folk som er på tapende laget stikker. Spesielt om det går dårlig tidlig. Ikke like stort problem i 64 player, men merker langt oftere at servere dør, ikke får påfyll mellom runder. Om det er bug eller mangel på spillere vet jeg ikke. 

Auto team er en ting, da kunne man som noen skrev bli flytta på slutten av runda og få loss, men det burde jo absolutt være mulig å bytte lag frivillig, er jo helt idiotisk at man ikke kan det :p

Pr nå er det vel ingen form for matchmaking? Det burde jo absolutt vært sånn at serveren plasserte folk/Squads etter SPM eller noe lignende stat for å få en eller annen form for balance mellom laga. Ekstremt ofte det er overkjøring og folk stikker lenge før rundene er ferdig. 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forskjellen på Suomi kp/-31 er helt latterlig (@30 sekund).

Merkelig å se at de med høy RPM, har lavere rekyl. Det gir iallefall fryktelig lite mening i mitt hode, og i den virkelige verden (ikke at den virkelig verden er en god mal for hva som er godt spilldesign).
De måtte strengt talt gå bananas på skaden disse våpene gjør, med så lite rekyl.

Jeg ville heller økt rekylen og eventuelt sett på bullet velocity igjen. 

Man får jo ingen mestringsfølelse av å spraye med Suomi etter endringene. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
IT-Henrik skrev (8 timer siden):

Man får jo ingen mestringsfølelse av å spraye med Suomi etter endringene. 

Min mening, men det eksisterer svært liten mestringsfølelse av å kontrollere recoil i BFV (med mindre du er på consol). Av den rekylen du kan kontrollere (som ikke er helt random), så krever det ekstremt lite å ha god kontroll over rekylen. Battlefield V er veldig nybegynner vennlig. Et lite steg opp i forhold til vanskelighetsgrad fra BF1 hvor "hipfire" var helt forferdelig bra.

Endret av SGT-KoaIa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mala skrev (1 time siden):

Renner over av hackere i dette spillet enda ja. Livet er herlig. Noen eier ikke skam heller ?

Ja.. De skulle gjerne fremdeles hatt Punkbuster etter min mening.. Fungerte ihvertfall bedre en det de bruker nå..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Mala skrev (5 minutter siden):

Hva syns dere om nye Wake Island? Jeg er faktisk rimelig i tvil om jeg liker det :p Breaktrough moduset er i hvert fall helt elendig. Veldig skuffet så langt.  

Jeg liker det ... og liker det ikke. Litt merkelig haha. Jeg spiller heller en del andre brett, men synes dette er artig en gang i blant. 

Noen av dere som får en feilmelding hver gang en kamp skal oppsummeres? Couldnt fetch your report id 14223584958024

Det er sinsykt kjedelig, for man får jo ikke sett noe stats. Noe mulighet for å få dette til å virke igjen? 

Hvilken sniper rifle er den aller aller beste? Jeg har prøvd flere av dem, og havner ofte på den ... arg husker ikke hva den heter, men den som liksom skal kunne skyte på kjøretøyer også. Men merker den ikke er god på avstand ....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Wake island er nok ikke designet med Breaktrough in mind. Men synes det fungereroveraskende bra for det. 

Er det noen som leter etter folk å game med? Jeg har en discord-kanal jeg ønsker å invitere alle her til. Det er for det meste engelskspråklige som bruker denne, men vi har også en god del Svensker. 

https://discord.gg/f9uar6

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har foreløpig kun spilt 1 runde breaktrough og 1 conquest men jeg synes det var nydelig! treffi virkelig godt på størrelsen. Det er større, men fortsatt ikke så stort at det føles annerledes enn før. 

Hva synes dere om hotfixen? Jeg har endelig fått bort no grusom packet loss som jeg har slitt med i mange måneder så jeg vet ikke om det er stabil ping eller patchen, men det var helt SINNSYYYYYKT digg å spille nå ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
barezell skrev (På 16.12.2019 den 23.09):

Har foreløpig kun spilt 1 runde breaktrough og 1 conquest men jeg synes det var nydelig! treffi virkelig godt på størrelsen. Det er større, men fortsatt ikke så stort at det føles annerledes enn før. 

Hva synes dere om hotfixen? Jeg har endelig fått bort no grusom packet loss som jeg har slitt med i mange måneder så jeg vet ikke om det er stabil ping eller patchen, men det var helt SINNSYYYYYKT digg å spille nå ?

Jeg digger det både på Breaktrough og Conquest. Fungerer helt utmerket etter min mening. 

Jeg liker også den nye patchen mye bedre enn 5.2 som var en katastrofe. Nå funker det ihvertfall bedre og det føles ikke lengre som om du skyter med erter.. Men jeg kunne gjerne hatt enda litt mer futt i enkelte våpen, da jeg ofte er i situasjoner hvor jeg har skutt på folk lengre enn de har skutt på meg og taper deretter kampen.. 

Jeg dauer også mye mer, noe som jeg vil tro er et godt signal om at TTK'en igjen er på et nivå som gir mening. :)

Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (På 16.12.2019 den 18.35):

 

Noen av dere som får en feilmelding hver gang en kamp skal oppsummeres? Couldnt fetch your report id 14223584958024

Det er sinsykt kjedelig, for man får jo ikke sett noe stats. Noe mulighet for å få dette til å virke igjen? 

 

Når jeg har kjørt Ccleaner forsvinner dette problemet, første gang kjørte jeg easy clean og custom clean med standard settings på sist nevnte og Register clean.

Da gikk det cirka en uke før problemet oppstod igjen, kjørte da kun easy og custom clean og ikke sett dette nå igjen på ca en ukes tid.

Begge gangene det oppstod kom jeg direkte fra BF1 uten jeg vet om det er av betydning.

Har Proffesional utgaven ac Ccleaner

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Meh. Wake Island har utrolig nok blitt redusert til ett av de verste kartene i spillet for min del. Og HVA er greia med instadeaths av tanks hele tiden? Dør på de mest utrolig måtene nå som folk sirkelrunker tanks på dette kartet. 

Så rask BAR var unlocket er det kartet no-go for min del ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror noe av problemet er at dynamitt og panserhausen tar mindre i damage nå.. Tidligere tok deg meg bare det til å drepe en tanks.. Nå  trenger man mere enn det.. Ganske irriterende.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...