Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Problemet er at de fleste har forlatt BFV, men fikk litt ny giv med det nye kartet :huh:

 

Hva er det du snakker om? Det er jo utrolig mange som spiller Battlefield 5. Har aldri hatt et problem med å finne servere.. 

 

BFV har i grunn ikke hatt mange gode kart, men med Al Sundan, dette og de par andre kartene som har kommet i det siste så begynner det å ligne noe.

 

Synes selv Arras, Panzerstorm og Twisted steel var ganske bra.. Panzerstorm ble enormt mye bedre etter at de endret litt. Det er jo i grunnen det kartet som virkelig er et sann Battlefield "rock-paper-scissors "-gameplay. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Mumriken skrev (På 5.10.2019 den 16.31):

Nå tenkte jeg på de jeg spiller sammen med

 

Åja, men har du ikke vært på Battlefield discorden? 

 

Er som regel der jeg finner folk å game BF5 med. Har møtt veldig mange kule folk der. Har blitt veldig god kompis med en av de. :)

 

Spilte med to nordmenn der i dag faktisk. :)

https://discord.gg/ADN9Byd

 

Jeg kommer til å game mer ikveld (fra 12 og utover). Hadde vært kjekt å squad opp med nordmenn :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Om noen er interessert i å squade opp så kan dere forøvrig også legge meg til i Origin: TheMightyUnknown. Heter det samme på discord: TheMightyUnknown#3626

 

Jeg kommer til å game mer ikveld (fra 12 og utover). Hadde vært kjekt å squad opp med nordmenn :D

Blir ikke noe i kveld, men la deg til for en annen gang

Lenke til kommentar

Noen som har fått problemer med mouselag? Bare i BF. Ganske heftige lag/stuttering.

Ja batteriet er fint. Og har aldri hatt problemet før.

Med og uten future frame rendering

 

I BFV kan vel høye texture innstillinger gi forhøyet lag(?), i så fall prøv "Low" settings

 

For meg er DX 12 en klar fordel over DX11.

 

Hvilken cpu og gpu har du?

Har du intel cpu og kjører Stock settings har det hjulpet noen jeg kjenner og sette cpu til "sync all cores" i MB bios (vet da med 8700k kjører cpu på @4.7Ghz alle kjerner på Asus MB)

 

Om ikke annet hjelper kan du sette alle Grafikk innstillinger til det lavest mulige og slå av de effekter som er mulig og sette Resolution scale til 100 og DX12(og justere deg opp fra det, eller øke resolution scale), fremdeles problemer .....Hardware?

 

Har du Nvidia gpu og bruker Geoforce experience drar du grafikk slideren helt til venstre og lagrerer, så inn i spill meny og setter Resolution scale til 100 og sjekker at skjermoppløsnings innstillingen matcher skjermens og Hz  er lik skjermens max Hz.

Så aktiverer du Sharpening appen og setter Sharpening til 100% og Grain effect til 15% som et utgangs punkt.

Fungere dette øker du Resolution scale til eks 120 eller til du får ønsket FPS i spillet.

Og det er ikke umulig du velger og ha det slik, gir "høy" fps og ganske bra bilde

 

Ikke sett Resolution scale under 100, da får effekt som om lavere enn skjermens oppløsning, har du da en 1440 skjerm blir det tilsvarende 1080 (fått dette opplyst og kan ikke dokumentere det )

 

Før du gjør det nevnt over:

I Nvidia appen setter du til "3D programmet styrer instillingene" og slår av G-sync.

I windows kontroll panel setter du strømstyring til høy ytelse.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

 

 

Synes selv Arras, Panzerstorm og Twisted steel var ganske bra.. Panzerstorm ble enormt mye bedre etter at de endret litt. Det er jo i grunnen det kartet som virkelig er et sann Battlefield "rock-paper-scissors "-gameplay. 

 

Veldig enig angående Panzerstorm, det var helt krise når det ble lansert. Men de fikk bra orden på det på sikt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser VELDIG bra ut. At Wake Island kommer tilbake kom ikke som en bombe da det var lekket for en del måner tilbake.. Skulle ønske de kom med noe fra Russland/Polen og.. 

 

Kult at man kan bruke sverd nå da! Det er en liten nyvinning. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...