Gå til innhold

Komplett Mobil gir kundene sine fri bruk i USA, Thailand og en rekke andre land


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bra! Nå gjenstår bra større kvoter dvs frikvote så starter vi nærme oss noe her. 

 

Spørsmålet er hvor fort kommer de andre etter nå? kommer de med mer for å beholde kundene?

Så klart. Mobil er jo sykt konkurranseutsatt, her kommer alle de andre etter, bare tidspørsmål på når.

 

Regner med at det var ironisk ment

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt overraskende at ikke dette ble lansert først av en av duopolistene ​selv eller en av deres "billigoperatører". Men Telia og Telenor kommer vel etter om litt. 

 

Skal til USA i september så da blir det i det minste å bytte til noen som har fri roaming der om ikke min nåværende operatør kommer på banen med dette innen den tid.

Lenke til kommentar

Litt overraskende at ikke dette ble lansert først av en av duopolistene ​selv eller en av deres "billigoperatører". Men Telia og Telenor kommer vel etter om litt. 

 

Skal til USA i september så da blir det i det minste å bytte til noen som har fri roaming der om ikke min nåværende operatør kommer på banen med dette innen den tid.

Telia/telenor eier jo alle de "billige" chess,talkmore osv eneste som står utenfor er KOmplett og telipol,

Lenke til kommentar

Telia/telenor eier jo alle de "billige" chess,talkmore osv eneste som står utenfor er KOmplett og telipol,

 

Jeg vet og det er derfor jeg kaller dem duopolister selv om vi har noen få operatører utenom dem. I tillegg til dem du nevner har vi også Get, Ice og Fjordkraft.

 

Årsaken til at jeg ble overrasket er at kostnadsnivået for noe slik som dette garantert er billigere for Telia eller Telenor og deres underbruk enn en "fri" operatør som Komplett Mobil. Uansett veldig bra det skjer litt med abonnementene.

Lenke til kommentar

 

Det innebærer at det ikke er noen begrensning på hvor mye data (innenfor kvota) du kan bruke i utlandet, men at man må ha mer bruk i Norge enn i utlandet over en viss periode.

 

Hva skjer dersom det ikke innfrir med balansen? Blir abonnementet ditt stengt? :p

Eller hvilken økonomisk straff får man? Hvor lenge går denne perioden over?

:blink:

Lenke til kommentar

hvorfor jubler alle så mye over det? De fleste av os er kanskje ute fra Norge 2 - 5 uker pr år. Det som ville være bra, var at du kan ringe fra Norge til EU eller andre land uten at du må betale 2-17 kr pr minutt for det. 

 

Altså, mens de fleste er utenlands et par uker i året, så er det nok langt fra like mange som har behov for å ringe utenlands. Jeg hadde ikke brydd meg det grann om utenlandsringing ble både gratis og inkludert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...