Gå til innhold

Komplett Mobil gir kundene sine fri bruk i USA, Thailand og en rekke andre land


Anbefalte innlegg

hvorfor jubler alle så mye over det? De fleste av os er kanskje ute fra Norge 2 - 5 uker pr år. Det som ville være bra, var at du kan ringe fra Norge til EU eller andre land uten at du må betale 2-17 kr pr minutt for det. 

 

Jeg tror de fleste av oss reiser mer til disse landene enn vi ringer ut av norge. Det gjelder i hvert fall de fleste jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff jeg er på flyet nå og har nettopp byttet til feil abonnement. Jaja jeg får være i forkant neste år. Kanskje jeg heller skal oppgradere til business class på denne flyturen. Hva mener dere, jeg lar deres vote bestemme? Lykke til å husk og ikke bare stem med hjertet.

Lenke til kommentar

Ja da slipper jeg wifi routeren med batter og 5GB for 40USD neste gang :D

 

Eventuelt kjøpe deg et simkort til 10-20 pund / 20 000 Won / 2000 PHP osv på flyplassen når du lander. Da får du fri bruk i en uke, og kan dele nett like enkelt som du gjør med en pocket wi-fi. Det vil suge batteri selvsagt om du må dele, men et portabelt batteri er nå uansett mye mindre enn samtlige pocket wi-fi's om du absolott behøver det. Eventuelt sett simkortet i en eldre telefon.

 

Pocket wi-fi har jeg ikke brukt på 4 år tror jeg.

Lenke til kommentar

KONGE!!!

 

Skal til Texas i slutten av juni, så dette setter jeg veldig pris på. Tre av fire familiemedlemmer har Komplett Mobil.

 

Ser ikke bort fra at flere operatører tilbyr det samme før skoleferien. De er kjappe å snu seg rundt når noen konkurrenter får konkurransefortrinn. Et eksempel er å la ubrukte GB overføres til neste måned. Lurer på om det var OneCall som begynte med det. Det gikk ikke lenge før andre hengte seg på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...