Gå til innhold

TEST: Microsoft Surface Book 2 15-tommer med GTX 1060-grafikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent nå litt.. Forstår jeg det riktig at surface pen _ikke_ følger med??

Så ikke bare koster den 34k, men man må også ut med 1000 kr. Til for å få pennen??

• Liker 1
Skrevet

". Vi liker også at F-tastene styrer lysnivå, medieavspilling og lignende uten at du må holde nede «Fn»-tasten"

Det er jo etter min mening noe av det _værste_ med nyere PCer i jobb-sammenheng at man ikke får bruke F-taste som normalt :-S

• Liker 7
Skrevet

Hadde det ikke vært for en helt hinsides pris.. Bruker Surface Pro til daglig i dag, og er jevnt over veldig fornøyd med alt annet enn mengden RAM. Men snart blir det Dell XPS. Langt bedre ytelse for pengene, ideelt meg som ikke har mulighet til å selge hus og bil for å skaffe meg PC.

Skrevet

". Vi liker også at F-tastene styrer lysnivå, medieavspilling og lignende uten at du må holde nede «Fn»-tasten"

Det er jo etter min mening noe av det _værste_ med nyere PCer i jobb-sammenheng at man ikke får bruke F-taste som normalt :-S

Fn tasten fungerer på samme måte som capslock på surface Pro og surface book, det er ett lite lys på den som viser om du er i "F-modus" eller "ekstrafuksjon-knapper-modus".

• Liker 3
Skrevet

Kr. 34.000,-

Dette er bare utrolig latterlig pris.

Bli fersket med en slik blir aldri aktuelt. Du forteller kun omgivelsene at hjernen er mindre enn lommeboka.

Helt rått, lissom?

Skrevet

Kr. 34.000,-

Dette er bare utrolig latterlig pris.

Bli fersket med en slik blir aldri aktuelt. Du forteller kun omgivelsene at hjernen er mindre enn lommeboka.

Helt rått, lissom?

Akkurat samme som de som kjører rundt med en Mercedes eller Audi. Prius er fin nok den.

Skrevet

Så ikke bare koster den 34k, men man må også ut med 1000 kr. Til for å få pennen??

Kjøper du en sykkel til samme pris følger som regel hverken pedaler eller sete med ;)

Skrevet

Stemmer det at Surface book 2 med GTX1060 fås med svakere prosessor enn versjonen som bare har GTX1050? Altså i7-8650U vs i7-8650?

Ganske trist å måtte ta til takke med U-prosessor...

Skrevet

Fikk min via jobben i dag, fytti steike for en heftig maskin! Hadde aldri punget ut for noe slikt privat, føler meg ganske heldig nå!

• Liker 5
Skrevet

Fikk min via jobben i dag, fytti steike for en heftig maskin! Hadde aldri punget ut for noe slikt privat, føler meg ganske heldig nå!

Den prisen er langt mitt budsjett, men spesifikasjonene er imponerende.

Skrevet

Ikke noe minus for at den er svært vanskelig å reparere, om noe skulle gå galt?

Nånei, dumme meg. Gjenbruk er for hippier.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...