Gå til innhold

Politiet angrepet av maskert gjeng


  

26 stemmer

  1. 1. Tror du vi vil få svenske tilstander i Oslo?

    • Ja
      19
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

 

Hva i all verden har dette med saken å gjøre??

Ingenting bortsett ifra at purkesvina er primitive voldsaper.

 

Så det har ingenting med saken å gjøre, og likevel velger du å legge ut en video fra USA i en tråd om norsk politi?

 

Hva er poenget med å trolle så jævligP

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva i all verden har dette med saken å gjøre??

Ingenting bortsett ifra at purkesvina er primitive voldsaper.

 

 

Er Oslo-politiet svin fordi én amerikansk cop skyter en hjemløs? Jeg har forresten ikke lyd her, så for alt jeg vet kan det være copen ga ordre om å ikke komme nærmere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er Oslo-politiet svin fordi én amerikansk cop skyter en hjemløs? Jeg har forresten ikke lyd her, så for alt jeg vet kan det være copen ga ordre om å ikke komme nærmere.

Du ser han står klemt opp til veggen i et hjørne, bak en hel rekke ting?

 

Å anklage meg for å trolle, for å ha en annen mening og sette ting på spissen, er å pisse i motvind.

 

96% av anmeldelsene mot politiet her i Norge blir henlagt, mot 68% i alle andre voldsanmeldelser.

 

96% er temmelig jævlig nært opp mot at de er en beskyttet klasse for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er Oslo-politiet svin fordi én amerikansk cop skyter en hjemløs? Jeg har forresten ikke lyd her, så for alt jeg vet kan det være copen ga ordre om å ikke komme nærmere.

Du ser han står klemt opp til veggen i et hjørne, bak en hel rekke ting?

 

 

Ja? Men hva sies i videoen? Har som sagt ikke lyd. 

 

Uansett er det ikke relevant for denne tråden. Jeg kan være med på en diskusjon i en annen tråd. Si fra om jeg skal lage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du ser han står klemt opp til veggen i et hjørne, bak en hel rekke ting?

 

Ja? Men hva sies i videoen? Har som sagt ikke lyd. 

 

Uansett er det ikke relevant for denne tråden. Jeg kan være med på en diskusjon i en annen tråd. Si fra om jeg skal lage.

 

Jeg vet ikke hva du anser som ditt relevante sytgangspunkt - du har ikke lyd, neivel, men du har øyne og kan se hva som skjer?

 

I alle tilfeller: Snøballer. Hallo, hvis politiet ikke tåler slikt uten å miste fatningen, da er dem ikke riktig voksne, i min mening.

Endret av VegaPet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

96% av anmeldelsene mot politiet her i Norge blir henlagt, mot 68% i alle andre voldsanmeldelser.

 

96% er temmelig jævlig nært opp mot at de er en beskyttet klasse for seg.

Nei, slett ikke. Hvis du leser Spesialenhetens rapporter vil du skjønne hvorfor så mange saker henlegges. Det er nemlig ekstremt mange falske anmeldelser mot politifolk fra hevngjerrige kriminelle som ikke har noe å tape. Vanlige folk har derimot langt høyere terskel for å komme med en falsk anmeldelse.

 

Det er lov å bruke hjernen av og til vet du, VegaPet.

 

I alle tilfeller:Snøballer. Hallo, hvis politiet ikke tåler slikt uten å miste fatningen, da er dem ikke riktig voksne, i min mening.

Hvor har du det fra at politiet mistet fatningen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nemlig ekstremt mange falske anmeldelser mot politifolk fra hevngjerrige kriminelle som ikke har noe å tape. Vanlige folk har derimot langt høyere terskel for å komme med en falsk anmeldelse.

 

 

Godt poeng. Politifolk er ingen beskyttet klasse, snarere tvert imot. De risikerer livene sine for å beskytte din og min sikkerhet. 

Endret av VRK18
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er lov å bruke hjernen av og til vet du, VegaPet.

Ja... og hvis vi bruker denne hjernen vår, så konkluderer vi med at når henleggelsesprosenten er 96% så har det i seg selv en avskrekkende effekt.

 

Du vet, litt sånn som det argumenteres med at det er folk som blir voldtatt som ikke gidder å anmelde fordi det er så lav sjangse for å få domfellelse.

 

Var jeg flink nå?

 

For konsekvensen er nemlig den da, at politiet slipper unna med ting - her i Stavanger så var det en kar som døde i fyllearresten, og politiet rotet vekk opptaket - for å slippe å bli konfrontert med hvordan de hadde unnlatt å følge med.

 

Jeg tror ikke du har truffet på politiet i noen sammenheng som har gitt deg erfaringsmessig bakgrunn til å kunne se dem i deres rette perspektiv, men for å si det slik: Enten så er samtlige personer som skriver på freak.no fullstendig sinnsyke lystløgnere, eller så er de fleste mennesker som arbeider i politiet noen mentalt tilbakestående psykopatiske pøbler av noen rasshøl.

 

Min erfaring tilsier at sistnevnte med høy grad av sannsynlighet er det mest riktige.

 

Spesialenhetens rapporter har jeg forresten ingen interesse av, dopapir har jeg nok av og denslags rapporter skrives av pensjonerte politifolk, som er de aller aller verste av dem fordi de har hatt så fullstendig mangel på samvittighet at de har holdt ut i yrket livet ut, fra en tid hvor politiet valgte ut sine egne basert på hvor store psykopater de var, til forskjell fra idag hvor man faktisk må være kvalifisert og ta en utdannelse for å bli politibetjent.

 

Da foreslår jeg heller at du leser Liv Finnestad sin bok, "Politiblikket", hvor hun forteller om at den eneste hendelsen hvor man forsøkte å sammenligne voldsanmeldelser mot politiet - hvor Bergen politidistrikt var det verste, noe legene i byen hadde rapportert om i flere år - da forsvant plutselig den boka hvor anmeldelsene var nedskrevet, og ble "funnet" igjen på hittegodsavdelingen noen uker etter at etterforskerne hadde gjort seg ferdige, uten å kunne skrive rapport om politiet sin voldsbruk.

Endret av VegaPet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Godt poeng. Politifolk er ingen beskyttet klasse, snarere tvert imot. De risikerer livene sine for å beskytte din og min sikkerhet.

Bortsett fra når det faktisk smeller, jevnfør Utøya.

 

 

Ja. Det var jo en situasjon de aldri hadde trent på. Men vil tro det er bedre i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

– Det er en ordensforstyrrelse, i tillegg til at det er forbudt å maskere seg.

Er det forbudt å maskere seg?

 

 

Kanskje de bare testet antiterrorkapasiteten hos ordensmyndighetene i Oslo? Sånn i tilfelle de planlegger noe større terrorangrep senere?

Endret av G
Lenke til kommentar

...men for å si det slik: Enten så er samtlige personer som skriver på freak.no fullstendig sinnsyke lystløgnere, eller så er de fleste mennesker som arbeider i politiet noen mentalt tilbakestående psykopatiske pøbler av noen rasshøl.

Vel, her skriver du det selv. Det er jo åpenbart freak.no folka som er fullstendig syke lystløgnere.

 

Har forøvrig relativt mye erfaringer med politiet gjennom jobben, og mine erfaringer motstrider 100% med dine - hvilket sier meg at du er full av piss og med stor sannsynlighet en av de tilbakestående ACAB-tilhengerne. Eller et troll.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ja. Det var jo en situasjon de aldri hadde trent på. Men vil tro det er bedre i dag.

Ja... du mener politiet bør trene på å bli skutt på?

 

Kreativ tanke. Jeg liker den.

 

 

Troller du? De bør trene på å håndtere terrorsituasjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Troller du? De bør trene på å håndtere terrorsituasjoner.

Det har man Delta-gruppen til.

 

Ergo, det er ikke politiet som "risikerer livene sine". Det der er bare noe halv-homo-erotisk glorifisering av folk som for det meste skriver ut fartsbøter og plager narkomane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Troller du? De bør trene på å håndtere terrorsituasjoner.

Det har man Delta-gruppen til.

 

Ergo, det er ikke politiet som "risikerer livene sine". Det der er bare noe halv-homo-erotisk glorifisering av folk som for det meste skriver ut fartsbøter og plager narkomane.

 

 

Mange av dem tar også enorm risiko i jobben sin, selv om jeg er enig i at en del oppgaver er unødvendige (som de du nevner). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle hva jeg synes er urovekkende ved politiet.

 

At de får tilgang til skjulte tvangsmidler som de bruker fullstendig ukritisk, og uten noen form for kontroll.

 

Jeg har selv pålitelig informasjon om at de har benyttet seg av avlytting som fanger opp signaler fra hundrevis av tastatur i sentrum av Stavanger, kun for å finne ETT eneste passord.

 

OG, at de avlytter telefoner totalt uten kontroll eller sanksjoner, uten rettens godkjennelse.

 

PLUSS, at de samarbeider med narkomane og gir dem informasjon om overvåkning av andre personer, og stjeler narkotika og annet ifra beslag, og handler våpen seg imellom som skulle vært destruert.

 

Hadde man foretatt husransakelse hos samtlige politifolk så er det ikke en kjeft man ikke hadde funnet ting som hadde blitt stjålet ifra beslag.

 

IKKE. EN. JÆVLA. KJEFT.

 

OG, som om dette ikke var nok: De sammarbeider også med dommerne og gir dem informasjon utenom rettssalen, som ikke har blitt lagt frem for forsvarerne og legdommerne.

 

Hele systemet er så psykopatisk og gjennområttent at du må enten kysse ræva deres for ikke å forstå det, eller du bare VIL tro at de er der for nettopp DEG og din sikkerhet i en ellers kjip verden.

 

Sorry, men det er de IKKE.

Endret av VegaPet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...