Gå til innhold

Politiet angrepet av maskert gjeng


  

26 stemmer

  1. 1. Tror du vi vil få svenske tilstander i Oslo?

    • Ja
      19
    • Nei
      7


Anbefalte innlegg

Jeg har selv pålitelig informasjon om at de har benyttet seg av avlytting som fanger opp signaler fra hundrevis av tastatur i sentrum av Stavanger, kun for å finne ETT eneste passord.

 

OG, at de avlytter telefoner totalt uten kontroll eller sanksjoner, uten rettens godkjennelse.

Hva slags signaler er det du mener tastaturer sender ut? Når et trådløst tastatur ikke fungerer med 5 cm mellom sender og mottaker, hvordan kan politiet avlytte mitt kablede tastatur igjennom en betongvegg? (Jeg er ikke i Stavanger, heller).
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Electromagnetic emissions: It is possible to capture the electromagnetic emissions of a wired keyboard from up to 20 metres (66 ft) away, without being physically wired to it.[19] In 2009, Swiss researchers tested 11 different USB, PS/2 and laptop keyboards in a semi-anechoic chamber and found them all vulnerable, primarily because of the prohibitive cost of adding shielding during manufacture.[20] The researchers used a wide-band receiver to tune into the specific frequency of the emissions radiated from the keyboards.

Interessant, men dette kan umulig gå ut i gaten.

Lenke til kommentar

 

 

Denne tråden er et skoleeksempel på høyrepopupilistisk skremselspropaganda og hva det kan få enkelte til å tro og tenke.

På hvilken måte?

 

 

Å sette ting ut av kontekst, blåse det opp og knytte det til tung gjengkriminalitet, no go zones og "svenske tilstander", selv for en så liten fillesak som dette hvor ungdommer kastet snøballer.

 

Vel, de oppførte seg jo aggressivt, og det er et tegn på at de ikke respekterer samfunnet eller lovens håndhevere, som jo nettopp er problemet ved "svenske tilstander". Neste gang kaster de kanskje stein. Og så bygger det seg kanskje gradvis opp mot granater, som det begynner å bli en del av i Sverige.

 

Uansett, det er et tegn på en tendens som ikke akkurat er positiv. En trend i "svensk retning" der gjenger gir faen i politiet eller oppfører seg truende overfor dem. Det er tydelig at de ønsket å markere seg. Markere reviret sitt. Akkurat som de gjør i Sverige, bare med tyngre metoder.

Lenke til kommentar

 

Det er de åpenbart ikke. Du vet ikke engang hvem de er, hva de gjør, og hvordan de jobber.

Du har fått med deg at jeg er student ved NTNU for sikkerhetsstudiet der?

 

Du veit ikke hva jeg veit, du veit ikke hva jeg leser, du veit ikke hvem jeg kjenner og hva jeg har hørt.

 

Jeg vet at du ikke vet noe om Spesialenheten.

Lenke til kommentar

 

 

 

– Det er en ordensforstyrrelse, i tillegg til at det er forbudt å maskere seg.

Er det forbudt å maskere seg?

 

På offentlige steder og arrangementer, om jeg husker riktig.

Unntatt muslimer - disse er, tror jeg, hevet over loven

 

Hvem er hevet over loven?

 

ha_f2048_4812084a_4812529a.jpg

 

De er ikke hevet over loven. Loven gir politiet adgang til å gjøre ting som befolkningen ikke har mulighet til, fordi det er nødvendig for at politiet skal kunne gjøre jobben sin.

 

Dette har jeg og andre forklart for deg ganske mange ganger nå, men jeg er ikke overrasket over at du gir faen i fakta som vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De er ikke hevet over loven. Loven gir politiet adgang til å gjøre ting som befolkningen ikke har mulighet til, fordi det er nødvendig for at politiet skal kunne gjøre jobben sin.

 

Når Politikerne legger inn unntak for sine torpedoer i lovverket, så blir disse dermed hevet over loven.

 

Påstanden om at Politiet ikke er hevet over loven blir litt som å påstå at Kongen ikke er hevet over loven, fordi det står i loven at Kongen er hevet over loven.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

De er ikke hevet over loven. Loven gir politiet adgang til å gjøre ting som befolkningen ikke har mulighet til, fordi det er nødvendig for at politiet skal kunne gjøre jobben sin.

Når Politikerne legger inn unntak for sine torpedoer i lovverket, så blir disse dermed hevet over loven.

 

Påstanden om at Politiet ikke er hevet over loven blir litt som å påstå at Kongen ikke er hevet over loven, fordi det står i loven at Kongen er hevet over loven.

 

Nei, de er ikke hevet over loven. Tvert imot er de strengt regulert av loven. Men dette vet selvsagt ikke du fordi du ser ut til å mangle selv grunnleggende kunnskap om absolutt alt du uttaler deg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...