Gå til innhold

TEST: Apple HomePod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5000 :rofl:  :rofl:  :rofl:  Får 2,5 sonos one til den prisen, en smarthøytaler som faktisk fungerer. 

 

Den er ikke til salgs i Norge enda. Prismessig ligger den på 349 dollar. Tilsvarende 2700. Legger vi på momsen blir det 3375,-.

 

De prisene du ser over er folk som importerer og selger den til blodpriser.

Lenke til kommentar

Morsomt at dere kjøper et produkt som ikke er tilgjengelig i Norge enda, og hvor Apple er helt klare på at norsk heller ikke er støttet enda, for å så klage på at Norsk mangler, og at prisen er høy fordi en 3. part tjener masse penger på å importere produktet.

Lenke til kommentar

 

 

Du kan kontrollere Apple Music, Apple Podcasts osv direkte på en iOS-enhet uten å benytte AirPlay ved å gå til kontrollsenteret, gå til avspillingsmenyen og gå nedover og velge rommet hvor høyttaleren står. Du kan kontrollere avspilling direkte her, men om du velger rommet med HomePod så kan du lukke kontrollsenteret og åpne Apple Music og du kontroller nå HomePoden og kan se avspillingskø, kontrollere volume og alt uten at du kjører AirPlay fra telefonen.

 

 

 

 

 

Som høytaller er den nok best i klassen.... som smarthøytaller er den dum som et brød. Synd... mangelen på støtte av tjenester gjør at jeg heller velger å kose meg med mine Sonos One.

 

Problemet med Sonos One er temmelig ræva mikrofon, den er langt dårligere til å høre kommandoer som gjør den ganske så irriterende i bruk. Har heller ikke full Amazon Alexa funksjonalitet som er litt skuffende.

 

 

 

Verdt å merke seg med Sonos One er muligheten til å tilpasse høyttaleren(e) ned digital romkorrigering.

 

Stor forskjell, og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av lyden, FØR romkorrigering.

 

 

 

 

 

 

 

Har massevis av Sonoshøyttalere selv og hos meg blir alltid lydkvaliteten merkbart tynnere og mer spinkel så fort jeg kjører True Play så jeg velger faktisk å ha dette deaktivert.

Lenke til kommentar

 

 

 

Problemet med Sonos One er temmelig ræva mikrofon, den er langt dårligere til å høre kommandoer som gjør den ganske så irriterende i bruk. Har heller ikke full Amazon Alexa funksjonalitet som er litt skuffende.

 

Den har jo det meste, jeg savner iallefall ikke mye fram mine ift dot. Høytalerne er ok, så lenge en ikke spiller veldig høy musikk så klarer jeg meg fint iallefall. Brukes hele dagen. Men har forstått at apple er veldig gode her, så den skal de ha! Problemet er vell bare at den ikke gir så mye tilbake :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...