Gå til innhold

TEST: Apple HomePod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale Sonos 1. Koster nå bare kr 1500,- og låter bra. Kobles til strømnettet og WiFi og kan så styres med telefonen, og/eller datamaskinen.

Her kan du koble til alt av lydkilder. Sette opp egne spillelister (eller bruke de du har på Spotify el. Soundcloud). Multirom er en lek, vil du ha stereo er det bare å kjøpe 2 og koble de sammen. I motsettning til DAB kan du nå spille musikk i flere rom synkront, slik at når du går fra rom til rom så er ikke musikken på forskjellig plass i sangen, slik det er om du har flere DAB radioer.

 

Sonos har også en du kan prate til, men ærlig talt, har du så veldig lyst til å prate med høytaleren din?

Lenke til kommentar

Sonos har også en du kan prate til, men ærlig talt, har du så veldig lyst til å prate med høytaleren din?

Ja? Er jo hele poenget med en slik fremfor en vanlig høytaler.

 

Har en Google home mini, og det er utrolig praktisk å slå av/på og dimme lysene med stemmen. Å slå på en låt eller spilleliste på Spotify bare ved å si hvilken man vil høre er og utrolig praktisk.

Man kan styre tven med den og. Slipper å lete etter fjernkontrollen.

 

Så ja, er veldig praktisk å kunne prate til høytaleren.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Sonos 1. Koster nå bare kr 1500,- og låter bra. Kobles til strømnettet og WiFi og kan så styres med telefonen, og/eller datamaskinen.

Her kan du koble til alt av lydkilder. Sette opp egne spillelister (eller bruke de du har på Spotify el. Soundcloud). Multirom er en lek, vil du ha stereo er det bare å kjøpe 2 og koble de sammen. I motsettning til DAB kan du nå spille musikk i flere rom synkront, slik at når du går fra rom til rom så er ikke musikken på forskjellig plass i sangen, slik det er om du har flere DAB radioer.

 

Sonos har også en du kan prate til, men ærlig talt, har du så veldig lyst til å prate med høytaleren din?

 

Lol, dette er jo hele poenget til artikkelen. Smart høyalere. Å såklart har jeg lyst til det, den lager kaffe for meg, styrer mine lys, forvarmer bilen osv. Brukes dagen lang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...