Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ParaNode : Skjønner hva du vil legge på bordet... Fotobevis er jo et krav til en slik mistake, er jo ikke akkuratt gøy for Swein å knekke et 9800Pro kort. Hvis det er sant da.. Jeg har mine tvil, da jeg husker han døve *piip_som_i_KillBill* som fikk et FX5900Ultra av snill man utenfor nVidia fabrikken...... :lol:

Kan ikke du redigere vekk navnet, er ikke så bra å henge ut folk med navn ;)

Rediger quoten ;)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Nei det tror ikke jeg heller , men han klarte å lure utrolig mange samtidig som han fikk laget en utrolig lang tråd.

Lurer på hvem som ler best de som lo/ler av ham her på forumet?? Neppe

Trådstarter?? Mest trolig , han vil vel le langt ut i det nye året :evil::evil::evil::evil:

Du skal ikke se bort i fra det nei :D

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp å knekke et gammelt lydkort og jeg kan ikke si det var vellykket..

Så når jeg bruker all min makt og går inn for å knekke dette kortet i 2 uten å lykkes, kan jeg ikke skjønne hvordan Swein klarte dette ved å presse ovenifra og nedover mot hk..

 

Dette er sånn som får meg til å tenke på hvor mye enkelte folk er villig til å (skal ikke nevne navn) drite seg ut for å få litt oppmerksomhet.. :scared:

 

Og visst søren fikk han oppmerksomhet..

Men fy flate så han har dritte på seg..

Endret av AssMan2003
Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14/12/2003 : 23:37

  LazerSauen: hvorfor i all verden skal han legge ut et bilde? så du kan le av ham, henge ham ut enda mer, kanskje legge ut på din egen/andres webside med tittelen: "Verdens dummeste n00b" eller noe i den dur?

 

 

Skaff evt. Fotobevis på en eller annen måte.

 

Selvmotsigende?

 

Grunnen til at tråden har blitt slik den er, er på grunn av hvordan trådstarter var selv i begynnelsen, med tanke på hans måte å uttrykke seg på. Langt ifra den måten man er rådet til å være i retningslinjene. Dog betyr dette ikke at man har rett til å håne trådstarter. Men slik har det altså blitt, og jeg skal ikke si hva som er rett eller galt for det er ikke opp til meg å bestemme. Jeg lar det bare bli og aksepterer det, enten jeg synes det er morsomt eller ikke.

 

Det jeg vet er at trådstarter har ikke vist særlig samarbeidvillighet spør du meg. Han har ikke forklart godt nok hvordan det hele skjedde, hver gang han har blitt spurt om noe. Oppførselen er en annen sak som jeg ikke skal si noe om. Alt dette fører til at han ikke ble oppfattet som seriøs som igjen fører til en oppbygging av tråden slik vi ser den være nå. Når igjen alle muligheter for bevis er utelukket ifølge trådstarter på grunn av hans bosted, er det bare menneskelig at folk begynner å tvile.

 

Dersom jeg hadde lagt inn en slik tråd ville jeg ikke ha latt folk håne meg. Noen ville kanskje ha mobbet, men ikke på langt nær andelen i denne tråden. Og det er fordi man kan komme langt med å være seriøs i hvordan en uttrykker seg og at man forklarer grundig om hendelsen slik at behovet for bilde ikke blir nødvendig.

 

Hva har swein egentlig sagt? Kortet knakk i to. Javel da må det være to deler. Bruddet skulle ha skjedd 1 cm fra toppen og under den svære kjøleribba/heatpipen. Dette sier han ikke før noen spør han om dette lenge etter side 20 i tråden. Men hvordan knakk den? horisontalt eller vertikalt? Hvor og hvordan er bruddet? Må du ta av kjølinga for å se at den er knekt? Eller har du to helt løse deler nå. Isåfall så kunne du f.eks tatt det bilde av kortet på side 24/25 i denne tråden og tegnet på med paint hvor bruddet går. Hva med komponenter på kortet? Noe som datt av, eller er alt intakt bortsett fra pcb? Siste gode spørsmål til swein var denne:

 

So Skrevet: 14/12/2003 : 12:49 

 

 

Bruker

Innlegg: 333

 

 

QUOTE (Swein @ 14/12/2003 : 12:44)

QUOTE (So @ 14/12/2003 : 12:42)

"Under" ? Sånn ca. rett under sapphire logoen`? 

 

 

Under den svarte saken, ca. en cm, ned fra toppen 

 

 

okei... hvordan knakk det?

 

i en horisontal linje og ende med selve kortet og en rektangulær 1cm * lengden på kortet? Eller en "splint" ?

 

Og denne ble aldri besvart av Swein. Så det er mye informasjon man kan gi for å forklare en slik hendelse uten bilde. Det har ikke swein gjort og tråden har bare blitt slik den er. Jeg synes ihvertfall ikke synd på han.

Lenke til kommentar
LazerSauen: hvorfor i all verden skal han legge ut et bilde? så du kan le av ham, henge ham ut enda mer, kanskje legge ut på din egen/andres webside med tittelen: "Verdens dummeste n00b" eller noe i den dur?

begynner å bli møkk lei alle de dumme innleggene i denne tråden.. mener seriøst at 70-80% av innleggene i denne tråden ikke spiller noen rolle for trådstarter.

 

Og hva i svarte f*en er det som er så morsomt med denne tråden!?

Gutten dreit seg ut som en følge av manglende kunnskaper om HW.

Endel sider tidligere så jeg noen brukere som skjønte dette, og innrømmet feil de også hadde gjort. Greit nok, var vi ikke alle newbs en gang?

 

Hvis dette faktisk skulle være en spøk; Swein, se til ****** å få avslutta denne tråden snart, kom ut av skapet. Noen så vel humoren i det i begynnelsen, men nå er det langtråkig. Skaff evt. Fotobevis på en eller annen måte.

 

 

 

En annen ting som forundrer meg: hvorfor har det ikke vært en eneste kommentar fra moderatorer her? Makan til mye drittkasting og uthenging av en person visste jeg ikke var mulig å oppdrive. Og til dere som hevder at "det var jo bare uskyldig moro" o.s.v: tja morsomt 1 gang, kanskje 2, og kanskje tilogmed 3 ganger, men 500+...? tvilsomt.

 

begynner å bli litt tørt det stoffet her nå.

 

Beklager hvis noen føler seg støtt, men etter å la lest igjennom 28 sider med det jeg mener er søppel, måtte jeg bare ta en liten utblåsning.

hvis dette er søppel og tørt, så hvorfor har du da giddi å lest gjennom så å si alt, pluss at du skriver et "langt" innlegg.

 

syns det er koselig å lese gjennom dette jeg, blir som et lite julekalender historie.

 

men som alle andre sier, ta bilde. vil så gjerne se bildet så kanskje le litt mer. har du ikke kamera og bor 100km fra nærmeste nabo så kan du vel kjøpe deg et kamera da, du har jo kasta vekk 4000 allerede, klarer vel å kjøpe et lite kameratil rundt 1000kr. bilde bilde bilde....

Lenke til kommentar
uansett fleip eller fakta, så har ihvertfall jeg fått meg en god latter.

 

Swein er min nye favoritt her på forumet. :fun:

Jepp... tror få her på forumet som IKKE kommer til å vite hvem Swein er :p

 

Enten han har klart å lurt til seg 500 svar eller å faktisk klart å knekke det som han sa er det syykt godt gjordt :thumbs::laugh:

 

:tease: Swein! :thumbup:

Endret av So
Lenke til kommentar
ParaNode : Skjønner hva du vil legge på bordet... Fotobevis er jo et krav til en slik mistake, er jo ikke akkuratt gøy for Swein å knekke et 9800Pro kort. Hvis det er sant da.. Jeg har mine tvil, da jeg husker han døve ?????? som fikk et FX5900Ultra av snill man utenfor nVidia fabrikken...... :lol:

Kan ikke du redigere vekk navnet, er ikke så bra å henge ut folk med navn ;)

Nå har du også hengt han ut med navn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...