Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det er inntr å se hvordan en slik post som dette fenger, og hvorfor gjør den det?

Jo for her er det en som tydeligvis har driti på draget og mobben hopper på med en gang , denne posten er nå på 24 sider og 95% en mobbing/latterliggjøring av trådstarter , skremmende og grunn til ettertanke her?

 

God Jul :xmas::xmas::xmas:

Lenke til kommentar
Vel det er inntr å se hvordan en slik post som dette fenger, og hvorfor gjør den det?

Jo for her er det en som tydeligvis har driti på draget og mobben hopper på med en gang , denne posten er nå på 24 sider og 95% en mobbing/latterliggjøring av trådstarter , skremmende og grunn til ettertanke her?

 

God Jul :xmas:  :xmas:  :xmas:

Jaja, sant nok.. jeg er da på andre siden av den statistiken tror jeg... :p

 

 

333 poster woohooo, tøft tall :cool:

 

 

EDIT: God jul til deg og :xmas:

Endret av So
Lenke til kommentar

1: Hva med å selge kortet swein? Sikkert en eller annen fyr her som har for mye penger og som vil ha en suvenir :p

 

2: Har du satt i cpu + vifte selv? ;) Hvordan gikk det?

 

3: Er det ikke slik at agp kort har mye lengre avstand fra den metal-plata inn til "koblings-platene" i bunnen av korte en hva pci kort har?

(Der som jeg har satt linja)

Noe man fra 10m avstand burde se med en gang?

 

4: Syns komplett skulle sende deg en digital kamera jeg, slik at du får tatt bilde :)

 

EDIT: he he jeg har også 333 poster :) jippi!

Endret av Swifty
Lenke til kommentar
1: Hva med å selge kortet swein? Sikkert en eller annen fyr her som har for mye penger og som vil ha en suvenir :p

 

2: Har du satt i cpu + vifte selv? ;) Hvordan gikk det?

 

3: Er det ikke slik at agp kort har mye lengre avstand fra den metal-plata inn til "koblings-platene" i bunnen av korte en hva pci kort har?

(Der som jeg har satt linja)

Noe man fra 10m avstand burde se med en gang?

 

4: Syns komplett skulle sende deg en digital kamera jeg, slik at du får tatt bilde :)

Satte i CPIU selv ja..

Lenke til kommentar

Dersom dette er sant (noe jeg tviler sterkt på):

 

Til Swein:

I og med at du tydeligvis er meget svaksynt og/eller har svært liten teknisk innsikt og/eller har vanskeligheter med å kontrollere armene dine, anbefaler jeg at du aldri igjen prøver å bygge PC uten hjelp fra noen som har peiling. Dette er ment som et godt råd, ikke som mobbing! Desverre kan sannheten såre...

 

Til dere som mobber Swein:

Lær dere folkeskikk!

 

Til dere som prøver å hjelpe Swein:

Finn noe bedre å bruke tiden deres på, i og med at Swein trenger mer hjelp enn han kan få fra å lese dette forumet.

 

Til dere som foreslår kronerulling:

Bruk heller pengene deres på noe fornuftig, som f.eks. en flaske cola eller noe.

 

Til dere som tror at Komplett kanskje erstatter skjermkortet:

Komplett driver forretning, ikke veldedighet, og vil antagelig ignorere mailen til Swein (som forøvrig var skikkelig dårlig formulert), da de vil tro det er en spøk.

 

Til dere som tror dette kan være en fabrikasjonsfeil:

Ingen skjermkortprodusenter lager SÅ dårlige kort, selv ikke som "mandags modell"!

 

Til moderatorene på forumet:

Få låst denne tråden!

 

Dersom dette er en spøk (slik jeg tror):

 

Til Swein:

Er det ikke på tide å avsløre spøken snart? Tror du har fått frem poenget nå. En slik tråd burde aldri ha vært starta, og langt mindre dratt så langt som dette.

 

Til dere som mobber Swein:

Lær dere folkeskikk!

 

Til dere som prøver å hjelpe Swein:

Dere har tydeligvis peiling på ting, og burde skjønne at dette er en spøk.

 

Til dere som foreslår kronerulling:

Bruk heller pengene deres på noe fornuftig, som f.eks. en flaske cola eller noe.

 

Til dere som tror at Komplett kanskje erstatter skjermkortet:

Komplett driver forretning, ikke veldedighet, og vil antagelig ignorere mailen til Swein (som forøvrig var skikkelig dårlig formulert), da de skjønner at det er en spøk.

 

Til moderatorene på forumet:

Få låst denne tråden!

Lenke til kommentar

Enig med Quietman!

 

Nekter å tro at noen klarer å brekke et AGP-kort i to under fysisk installasjon, jeg kan bekrefte at å knekke slike kort er ikke lett, det er vanskelig nok hvis man prøver! Ikke at jeg sitter å knekker masse skjermkort, men har prøvd på et par gamle bare for å se hva de tålte.

 

Swein, avslør spøken!

eller...

innse at du tabbet deg ut noe jævli, og kom deg over det!

Hvis dette er sant er jo du nå blitt "fyren som knekte et 9800Pro-kort", jeg ville ikke ha hatt det navnet hengende over meg iallfall!

Lenke til kommentar
Dersom dette er sant (noe jeg tviler sterkt på):

 

blah-blah...

Du klarte faktisk å fornærme alle partene med den posten din, Quietman. Gratulerer! :thumbs:

Dersom noen føler seg forulempet, mobbet, fornærmet eller noe annet kjiipt, på bakgrunn av det jeg skrev, så beklager jeg dette. Var ikke meningen å fornærme noen, men å ytre mine synspunkter om denne lange tråden, som jeg forøvrig har fulgt med på siden i går. Har lest samtlige innlegg.

 

Et spørsmål: Hvordan kan skjermkortprodusentene føle seg fornærmet? Jeg skryter jo av kvaliteten på kortene deres! ;)

 

Edit: Tonen i mitt forrige innlegg er basert på min tro på at dette bare er en drøy spøk fra Swein's side. Har selv (etter å ha lest denne tråden) prøvd å knekke et gammelt ISA kort jeg har liggende, og det er IKKE lett, selv om man bruker mye makt. Dersom Swein faktisk har knekt kortet ved å presse det ned i en PCI slot, tviler jeg på at han ville hatt fingre/hender igjen til å skrive om det på forumet her. En slik knekt kant vil være skarp, og det er andre skarpe ting på hovedkortet, og med den kraften som må til for å knekke kortet, ville sammenstøtet med bar hud bli heftig. Legevakta neste!

Endret av Quietman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...