Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Dersom dette er sant (noe jeg tviler sterkt på):

 

Til Swein:

I og med at du tydeligvis er meget svaksynt og/eller har svært liten teknisk innsikt og/eller har vanskeligheter med å kontrollere armene dine, anbefaler jeg at du aldri igjen prøver å bygge PC uten hjelp fra noen som har peiling. Dette er ment som et godt råd, ikke som mobbing! Desverre kan sannheten såre...

 

Til dere som mobber Swein:

Lær dere folkeskikk!

 

Til dere som prøver å hjelpe Swein:

Finn noe bedre å bruke tiden deres på, i og med at Swein trenger mer hjelp enn han kan få fra å lese dette forumet.

 

Til dere som foreslår kronerulling:

Bruk heller pengene deres på noe fornuftig, som f.eks. en flaske cola eller noe.

 

Til dere som tror at Komplett kanskje erstatter skjermkortet:

Komplett driver forretning, ikke veldedighet, og vil antagelig ignorere mailen til Swein (som forøvrig var skikkelig dårlig formulert), da de vil tro det er en spøk.

 

Til dere som tror dette kan være en fabrikasjonsfeil:

Ingen skjermkortprodusenter lager SÅ dårlige kort, selv ikke som "mandags modell"!

 

Til moderatorene på forumet:

Få låst denne tråden!

 

Dersom dette er en spøk (slik jeg tror):

 

Til Swein:

Er det ikke på tide å avsløre spøken snart? Tror du har fått frem poenget nå. En slik tråd burde aldri ha vært starta, og langt mindre dratt så langt som dette.

 

Til dere som mobber Swein:

Lær dere folkeskikk!

 

Til dere som prøver å hjelpe Swein:

Dere har tydeligvis peiling på ting, og burde skjønne at dette er en spøk.

 

Til dere som foreslår kronerulling:

Bruk heller pengene deres på noe fornuftig, som f.eks. en flaske cola eller noe.

 

Til dere som tror at Komplett kanskje erstatter skjermkortet:

Komplett driver forretning, ikke veldedighet, og vil antagelig ignorere mailen til Swein (som forøvrig var skikkelig dårlig formulert), da de skjønner at det er en spøk.

 

Til moderatorene på forumet:

Få låst denne tråden!

Kan ikke du bare holde deg unna denne posten hvis du har så mye imot den? Er veldig mange på forumet her som har stor glede av denne posten. Og det meste av "mobbingen" i posten tror jeg Swein takler. Tror han skjønner at han har gjort seg fortjent til den :D Det meste er jo i en morsom tone også. Makan til bedreviter :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA!

Skriver dumm med o da, det kaller jeg og være "dum" :p

EDIT: skriveleif :p

Når du først har begynt å påpeke skriveleifer skal jeg peke på en av dine: i denne sammenhengen heter det _å_ være (eller ikke være, det er spørsmålet :D )

Tror kanskje du er litt dom/dumm/dum selv jeg ;)

Forøvrig er det vel tillatt å skrive dialekt her, så lenge det er forståelig for andre...

Lenke til kommentar
For det første, du har gjort en generaltabbe uten sidestykke

For det andre, kjøp ferdigpc neste gang.

 

Dersom alle som har skrevet her gir stakkaren 10 kr så vil han ha råd til et 9800XT...

Når jeg sier stakkaren så mener jeg både det ene å det andre :D

Dette er garantert bullsh*it. Ufattelig at folk ikke skjønner at fyren kødder. Hvis dere gir 10kr hver kan Swein få seg et nytt skjermkort til jul, da han lagde en køddepost på HW.no der veldig mage gikk 5-på. Makan til spam.

Lenke til kommentar
*ler mens jeg skriver*

 

Dette stemmer ikke! De har det på komplett!

URL ?

 

Altså.. Jeg trekker tilbake alt hvis jeg får et bilde av deg og det knekte kortet engang i fremtiden, men akkurat nå ser det veldig mørkt ut for deg.. ;)

?

 

Syns det linger ganske mye jeg ;)

 

Men uansett skrev jo Swein at kortet knakk idet han satt det ned i :w00t: "pci-sporet" :w00t: i mailen...

 

Det fins ingen r9800 pci kort på komplett... så vel et 9200 :ermm:

 

 

For å oppsummere:

Du har da altså faktisk presset et agp r9800pro kort med makt ned i en pci-slot og knekkt den "ytterste cm'eren" der du holdt hånda når du presset(anmoder jeg) uten å gjøre skade på hk som du hadde tatt ut?

 

-For meg høres det like sannsynlig som om jeg vant i lotto uten å ha lottokupong...

 

DEt kan ikke være så vanskelig å legge ut bilde... :roll:

ja,,,,,,han nevner ikke sårene han skulle ha fått på handa/hendene når kortet knakk...knakk sikkert med et stort smell...... :yucky:

Lenke til kommentar
MEN folkens, var vell ikke hans feil ? kossen kunne han vite at kortet skulle i AGP porten ? Den var vell opptatt av et LydKoret eller noe.....MINNE kansje...

Kossen har du klart og sette sammen dataen din i det hele tatt ?

men seriøst! Og knekke et sjermkort i to er jo umulig.

Er sikker på at når du kontakter leverandøren så kommer dei til og drite på seg av latter, får neppe noe nytt.

 

Et tips, kjøp ferdig bygd data neste gang da, eller få noen andre til å sette kortet inn. (bestemor eller noe)

 

:wallbash:

det står 3 usb og 3 firewire kontakter der........ :yes:

Lenke til kommentar
Siden jeg har lest all søpla her, og dradd litt på smilebåndet av noe, må jeg nesten si et par ord selv.

 

1. Slutt med mobbingen og drittkastingen. Det at han har sagt dumme ting gir ingen rett til å svare med samme mynt. Det er bare tåpelig oppførsel.

 

2. Om det er en spøk, hadde det vært en fordel om sannheten snart kommer for en dag.

 

3. Alle mennesker gjør en generaltabbe i blant. Som når jeg røska ut en P4 2.0 CPU uten å tenke på å åpne låsepinnen først.. (knekt pinne, søpla).

 

4. Det er ingen heksekunst å bygge egen PC, bare pass på at du er utladet før du berører komponentene.

 

5. De fleste databrukere har veldig liten peiling på hardware, faktisk overraskende mange.

 

Skulle gjerne le høyt jeg og, men en del av men frykter at dette kan være en sann historie. Å kalle ham "dum" vil ikke falle meg inn uansett. Og er det en spøk, er han ihvertfall ikke det, for han fikk omtrent hele forumet i fella i såfall. Bedre være føre var..

 

:xmas:

Endret av wichtom
Lenke til kommentar
Quietman Skrevet: 14/12/2003 : 15:18 

Dersom noen føler seg forulempet, mobbet, fornærmet eller noe annet kjiipt, på bakgrunn av det jeg skrev, så beklager jeg dette. Var ikke meningen å fornærme noen, men å ytre mine synspunkter om denne lange tråden, som jeg forøvrig har fulgt med på siden i går. Har lest samtlige innlegg.

 

Det at folk sier ting og ytrer egne synspunkter som kan fornærme trådstarter kaller du for mobbing, men når du selv sier noe som kan fornærme andre kaller du det for å ytre dine synspunkter? Det var heller ikke en holdning av "ytring av dine synspunkter" i posten din, men mer en direkte befaling.

Lenke til kommentar

Detta gjør du Swein!!!! Akkuratt slik:

 

1. du stikker til elkjøp og kjøper deg AKKURATT det samme kortet som du kjøpte fra komplett.

2. du kjøper deg et sånt derre nydelig elkøp garanti!

3. du tar det brekte skjermkortet med til elkøp og sier at du kjøpte det her og at det "bare" brakk...

4. du selger det nye skjermkortet for det som du betalte for det!

 

LYkke til... Har jaggu ikke lest et mer morsomt post her! hehe LOL :D:D

 

Men jeg synes nå synd på deg da Swein! Og jeg synes at det er unødvendig å være så sarkastiske mot ham og andre som ikke har så stor datakunnskap som det som trengs til å sette et AGP skjermkort i AGP porten og ikke i PCI porten :thumbup: bra gjort det der... Huff

 

 

GOD JUL TIl dere alle!!! :xmas::xmas::xmas::xmas::xmas:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...