Gå til innhold

Mulig å få fjerne irriterende varsler?


Anbefalte innlegg

Hei! 

Hver gang jeg starter maskinen (Macbook Pro) på nytt får jeg opp flere hundre varsler om at "Disken ble matet ut feil", og må da klikke "Lukk" på hver bidige av de. Dette er utrolig irriterende og det tar tid. 

Noen som vet om det er mulig å lukke alle samtidig evt. slå av denne funksjonen? 

Takker for alle innspill! 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt til høyre i menybaren har du et felt som på engelsk heter Notifcation Center. Har ikke peiling på hva det er på Norsk. Uansett, der finner du muligheten for å fjerne alle notifications for en dag. 

Mer avanserte muligheter finnes også, bare google mac notification center settings f.eks. 

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at det ikke det er mulig å slå det av uten at du tyr til terminalen, da det ikke er en vanlig notification, men en advarsel.

 

Og det jeg funnet som tar i bruk terminalen / endring av systemfiler, skrur av absolutt alt av notifications. Alt #2 jeg fant var å skrive et script som automatisk lukker meldinger som inneholder akkurat den advarselen. Et tredje alternativ vil være å bare sørge for at det ikke skjer (da, med mindre det er en disk som er read-only, potensialt kan skade innholdet på disken).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...