Gå til innhold

Nokia 7 Plus


Anbefalte innlegg

Det kan være en bug med håndteringen av LE (ser hverandre ikke etter en stund, hatt det samme problemet med pebble) Siden det er identifisert «ref. link til nokia community» og problemet enkelt kan reproduseres vil det nok ikke ta lang tid føre det kommer en fix.

Kan man nedgradere til 8.0 , kan jo det være en midlertidig løsning ?

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://m.youtube.com/watch?v=FLVBuEuL1bU

 

Grei oppsummering og viser kamerabilder fra stock vs pixel kamera app.

 

Jevnt over positiv omtale på kamera, byggekvalitet og batteritid. Ikke så bra høyttaler, mangler notification led og trenger litt software optimiseringer.

Veldig bra og grundig video. Han var ikke så imponert at det gjorde noe, men alternativene han nevner er litt for dyre for meg (OnePlus 5T som ikke har minnekort) pluss at jeg ikke har så veldig lyst på Xiaomi. Foreløpig ser det ut til at det blir denne likevel.

Lenke til kommentar

Jeg syns den er veldig kjapp når jeg bytter mellom applikasjoner.

Noen ganger kan det ta litt tid før messenger kobler seg på 4g, men vet ikke om det er appen eller telefonen sin feil.

Utover det har jeg ingenting å sette fingeren på:) bortsett fra størrelsen da :p skulle gjerne hatt en Sony compact, men den koster jo 2k mer:(

Lenke til kommentar

Jeg syns den er veldig kjapp når jeg bytter mellom applikasjoner.

Noen ganger kan det ta litt tid før messenger kobler seg på 4g, men vet ikke om det er appen eller telefonen sin feil.

Utover det har jeg ingenting å sette fingeren på :) bortsett fra størrelsen da :p skulle gjerne hatt en Sony compact, men den koster jo 2k mer:(

Bra å høre at den er kjapp nok. :) 

Lenke til kommentar

https://m.youtube.com/watch?v=FLVBuEuL1bU

 

Grei oppsummering og viser kamerabilder fra stock vs pixel kamera app.

 

Jevnt over positiv omtale på kamera, byggekvalitet og batteritid. Ikke så bra høyttaler, mangler notification led og trenger litt software optimiseringer.

Veldig grei review ja!   Har nå hatt denne en stund og er godt fornøyd så langt, men leser at de trekker ned lydkvalitet over 3.5mm.   Er den virkelig så dårlig og er det eventuelt noe som kan forbedres i en firmware update?

 

Edit: Er det bare meg eller må du trykke ned 3.5mm audiojacken litt hardt?  Den sitter veldig godt når den er koblet til.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Den sitter veldig bra her også, gjør meg forsåvidt ingenting at den sitter godt.

Neida, det er helt greit for min del.  jeg har forøvrig kjøpt meg et billig blåtann headsett av typen Jabra Move Wireless som fungerer ganske bra siden det er BT 4.0 på den.  OBS, ingen apt, så det kan vær noe lag i film osv, men jeg bruker det kun for musikk.

Lenke til kommentar

Innstalerte android P beta i kveld og voila, alle bluetooth problemene jeg hadde er borte :)

Nå fungere musikk i bilen (kenwood 7000dab) og garming vivosmart hr som jeg har hatt problemer med. 

Det som ikke virker lengere er glamox heating , netflix (drm, viaplay/nrk/plex er ok) og tidal vil ikke lagre offline musikk på sd.
Nettbank, bankid, fb,insta og vipps virker. 

Følg denne linken  (bør være litt teknisk anlagt.) (Måtte velge telenor som opperatør enda jeg har chess/telia for å laste ned)
https://www.nokia.com/en_int/phones/developer
 

Endret av per parker
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny oppdatering kom i går!

 

Versjon 2.22A med mai sikkerhetspatch.

 

*Face unlock er tilbake.

*4G/LTE støtte for begge simkort samtidig.

 

Sikkert mange andre fikser som ikke er spesifisert også da oppdateringen er rett over 400Mb!

 

Selv syns jeg standby batteritid er merkbart bedre også, men må bruke den noen dager før jeg er helt sikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...