Gå til innhold

Nokia 7 Plus


Anbefalte innlegg

Jeg bruker flipcover kjøpt fra aliexpress.

 

Kjøpte noen forskjellige, de jeg er mest fornøyd med er disse to:

 

MAKEULIKE Slim Magnetic Case For Nokia 2 3 5 6 7 8 9 Flip Cover PU Leather Mobile Phone Bag Cases For Nokia 7 Plus Fundas

http://s.aliexpress.com/jyMZVjaY

 

CJ03 Genuine leather flip case with card holder for Nokia 7 Plus(6.0') phone case for Nokia 7 Plus flip cover

http://s.aliexpress.com/f6fYzqui

 

Det siste er bedre men også dyrere.

 

Du finner bøttevis med forskjellige cover både på ebay og aliexpress, om du kan vente 3-5 uker på levering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er Nokia 7 plus i forhold til pixel eller pixel 2?

 

Har ikke funnet noen direkte sammenligninger på youtube, men pixel 2 bør generelt ha bedre bilder da dette trolig er den telefonen som gir best bilder på markedet, mest takket være google sin kameraprogramvare (det er en grunn til at den blir moddet og tilpasset andre telefoner også :p).

 

Du kan jo bruke gsmarena sitt sammenligningsverktøy og se på forskjeller. det er da bedre enn ingenting: https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=8776&idPhone2=8733&idPhone3=9058

 

Selv syns jeg nokia 7+ har overdrevet skarpheten noe på bildetesten hos gsmarena slik at den virker best/skarpest, men føles noe unaturlig. Se f.eks teksturen på tøyhjertet nede i venstre hjørnet. evt kartgreiene oppe til venstre.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

 

Hvordan er Nokia 7 plus i forhold til pixel eller pixel 2?

 

Har ikke funnet noen direkte sammenligninger på youtube, men pixel 2 bør generelt ha bedre bilder da dette trolig er den telefonen som gir best bilder på markedet, mest takket være google sin kameraprogramvare (det er en grunn til at den blir moddet og tilpasset andre telefoner også :p).

 

Du kan jo bruke gsmarena sitt sammenligningsverktøy og se på forskjeller. det er da bedre enn ingenting: https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=8776&idPhone2=8733&idPhone3=9058

 

Selv syns jeg nokia 7+ har overdrevet skarpheten noe på bildetesten hos gsmarena slik at den virker best/skarpest, men føles noe unaturlig. Se f.eks teksturen på tøyhjertet nede i venstre hjørnet. evt kartgreiene oppe til venstre.

 

jeg sitter og ser på den nye nokia 6x....og litt på nokia 8. synes den nokia plus er litt for stor og har litt for svak skjerm.

Lenke til kommentar

Spørs helt hva du har brukt før. Jeg har stortsett bare hatt Samsung sine Super AMOLED skjermer og kan si Nokia 7 Plus er OK/adekvat men er ikke noe å skryte av når du bruker den ute i sollys.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Spørs helt hva du har brukt før. Jeg har stortsett bare hatt Samsung sine Super AMOLED skjermer og kan si Nokia 7 Plus er OK/adekvat men er ikke noe å skryte av når du bruker den ute i sollys.

 

Akkurat skiftet fra en Samsung S7 selv, og Nokiaen har en langt bedre skjerm i sollys. Det hadde forøvrig også min gamle Huawei P9 Faktisk er S7'en den mobilen jeg har hatt de siste 5 årene med dårligst skjerm i sollys

Lenke til kommentar

Du vil få en renere android uten samsung sin bloatware. 

 

Dette, er dog mange som ikke klarer å bytte bort fra det de "alltid har hatt". Da det er nytt, ukjent, mangler finessar man har blitt "avhengig" av. Det er en grunn til at Samsung, apple og et par andre skreddersyr programvaren sin svært mye - for at kundene skal fortsette å være lojale mot merket.

 

Du vil nok også få noe bedre batteritid. og kanskje litt bedre kamera.

Lenke til kommentar

Dette, er dog mange som ikke klarer å bytte bort fra det de "alltid har hatt". Da det er nytt, ukjent, mangler finessar man har blitt "avhengig" av. Det er en grunn til at Samsung, apple og et par andre skreddersyr programvaren sin svært mye - for at kundene skal fortsette å være lojale mot merket.

 

Du vil nok også få noe bedre batteritid. og kanskje litt bedre kamera.

Er faktisk litt enig - Savnet selv samsung heatlh. Men hvis man bare bruker litt tid finner man bedre erstatninger. Kanskje må man kjøpe noen programmer, men de følger med deg på alle android enhetene dine uansett merke. 

Endret av per parker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...