Gå til innhold

Nokia 7 Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Svært fornøyd med kameraet. Spesielt fornøyd med hvor bra innendørsbilder blir vs andre telefoner jeg har hatt. Rask fokusering, rask til å ta bildet.

 

Hvilke andre telefoner sammenligner du da med?

Lenke til kommentar

 

Svært fornøyd med kameraet. Spesielt fornøyd med hvor bra innendørsbilder blir vs andre telefoner jeg har hatt. Rask fokusering, rask til å ta bildet.

Hvilke andre telefoner sammenligner du da med?
Det jeg har hatt så langt av mellomklasse telefoner. Xiaomi redmi note 3 se, lenovo p2, ulefone power 3, lg g flex 2, lg g2, motorola g5 plus, motorola moto x play. LeEco le pro 3 og fler.

 

Nokia 7 plus er den dyreste telefonen jeg noen gang har kjøpt, leeco le pro 3 og lg g2 var vel nesten samme pris. Så det var vel å forvente at den har bedre kamera, pga pris og at den er ny.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Dere som har telefonen, er dere jevnt over fornøyd med kameraet?

Du kan sammenligne kameraet med andre mobiler her: GSMArena Photo Compare Tool

Jeg er forresten ganske fornøyd med kameraet, foretrekker å bruke gcam, men stock kamera appen gir absolutt greie bilder. Jeg oppgraderte fra Nexus 6, så jeg har ikke erfaring fra nyere telefoner å sammenligne med.

Endret av Heidi91
Lenke til kommentar

Den var ny for meg, stilig konsept. Jeg leste en plass at det kom en patch til telefonen som bedret kameraytelsen i dårlig lys, så må man lure litt på hvilken firmware de hadde på telefonen når bildene ble tatt da, og om de retester for sånt.

 

Jeg tror det blir en tur til butikken å klå litt, samt sjekke sample photos som blir lagt ut på nett fremover.

Lenke til kommentar

Brukt 7 pluss i to dager nå og er all over veldig imponert! Lastet ned camera appen til pixel 2 da

bildene blir bedre av dette (ikke film), eneste jeg sliter med er bluetooth, har et par jbl reflect mini propper 

som fungerer silkemykt på andre telefoner, men hakker/stopper opp ca. hvert 1-2 min...Noe flere med dette problemet?

Lenke til kommentar

eneste jeg sliter med er bluetooth, har et par jbl reflect mini propper

som fungerer silkemykt på andre telefoner, men hakker/stopper opp ca. hvert 1-2 min...Noe flere med dette problemet?

Jeg har et par JBL Reflect Mini BT, så jeg prøvde de ut nå, ca. 5 min. på YouTube og 10 min. med Spotify og har ingen problemer. Liker forresten at man kan se batterinivå på Bluetooth enheter nå :D
Lenke til kommentar

Brukt 7 pluss i to dager nå og er all over veldig imponert! Lastet ned camera appen til pixel 2 da

bildene blir bedre av dette (ikke film), eneste jeg sliter med er bluetooth, har et par jbl reflect mini propper

som fungerer silkemykt på andre telefoner, men hakker/stopper opp ca. hvert 1-2 min...Noe flere med dette problemet?

Samme her med mitt sony headset. Håper det blir fikset snarest

Lenke til kommentar

 

Brukt 7 pluss i to dager nå og er all over veldig imponert! Lastet ned camera appen til pixel 2 da

bildene blir bedre av dette (ikke film), eneste jeg sliter med er bluetooth, har et par jbl reflect mini propper

som fungerer silkemykt på andre telefoner, men hakker/stopper opp ca. hvert 1-2 min...Noe flere med dette problemet?

Samme her med mitt sony headset. Håper det blir fikset snarest

 

"Bra" jeg ikke er eneste. Er så irriterende at jeg vurderer benytte meg av angretten. Veldig synd, for liker telefonene veldig godt ellers!

Lenke til kommentar

 

eneste jeg sliter med er bluetooth, har et par jbl reflect mini propper

som fungerer silkemykt på andre telefoner, men hakker/stopper opp ca. hvert 1-2 min...Noe flere med dette problemet?

Jeg har et par JBL Reflect Mini BT, så jeg prøvde de ut nå, ca. 5 min. på YouTube og 10 min. med Spotify og har ingen problemer. Liker forresten at man kan se batterinivå på Bluetooth enheter nå :D

 

Bruker du telefonen samtidig som du hører på musikk? Da blir det enda mer stutter/lag for min del.

Lenke til kommentar

Enda en ting, hver gang jeg skal synce klokken/sykkelcomputeren må jeg fjerne enheten og legge den til på nytt igjen for at Garmin connect skal finne klokka og computer. Dette har aldri vært noe problem tidligere. Så telefonen går nok i murveggen snart eller forhåpentligvis i retur!

Lenke til kommentar

Enda en ting, hver gang jeg skal synce klokken/sykkelcomputeren må jeg fjerne enheten og legge den til på nytt igjen for at Garmin connect skal finne klokka og computer. Dette har aldri vært noe problem tidligere. Så telefonen går nok i murveggen snart eller forhåpentligvis i retur!

Er vel mest fordi du ikke på forhånd har sjekket opp om Garmin connect device er bluetooth 4.0 basert og fullt kompatibelt med Nokia 7 som er utstyrt med bluetooth versjon 5.0

Hvis jeg skal tippe.

https://www.garminmalta.com/android-garmin.html

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Er vel mest fordi du ikke på forhånd har sjekket opp om Garmin connect device er bluetooth 4.0 basert og fullt kompatibelt med Nokia 7 som er utstyrt med bluetooth versjon 5.0

Bluetooth er bakoverkompatibelt, så det skal ikke være et problem.

 

Ja, det skal vel ikke ha noe og si. Da ville jo ingen nyere tlf fungert med Garmin opptimalt..Den listen Garmin har er jo bare gamle tlf. Fant ingen ting om at dette er et problem.

Lenke til kommentar

Jo det har helt klart noe å si. Bluetooth har bakoverkompabilitet på a2d2 støttede enheter f.eks ja. Og bakoverkompatibelt på features som begge begge deler. Men ikke nye.

At nevnte problem har med BT versjon å gjøre er åpenbart. Det ser man jo av problemet som oppstår .

F.eks er BT 5 alltid low energi dvs at man MÅ i et perifer BT 4.x device å paire med enheten som annonsere som BLE .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...