Gå til innhold

«Gamle» Snapchat kommer ikke tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når nok folk slutter å bruke tjenesten så snur de vel.. hvis folk lar være å bruke Snap i 1 mnd og antall avspilt reklame faller drastisk slik at det svir på pungen så blir de tvunget til å endre på det. Det er ellers et perfekt tidspunkt nå for en konkurrerende tjeneste å få fotfeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste er at det oppdaterer seg selv. Jeg har auto update AV på alt av apper, og SC står som oppdatert for 7 uker siden, likevel har den nye versjonen kommet av seg selv. 

Har man automatisk update av apper går det jo i en evigvarende runddans 24/7, alltid noe som skal oppdateres ser det ut til....

Lenke til kommentar

Det verste er at det oppdaterer seg selv. Jeg har auto update AV på alt av apper, og SC står som oppdatert for 7 uker siden, likevel har den nye versjonen kommet av seg selv. 

Har man automatisk update av apper går det jo i en evigvarende runddans 24/7, alltid noe som skal oppdateres ser det ut til....

 

For 7 uker siden lå den i appen og ble endret etter hvilket land du befant deg i. Dvs hadde du amerikansk IP for 6 uker siden ville du fått den da.

Lenke til kommentar

De trenger ikke å rulle tilbake det gamle grensesnittet, bare organiser storyene på en bedre måte. Veldig uoversiktlig nå.

 

Hele høyre-siden er i dag forbeholdt kommersielle aktører eller offentlige personer, noe som er lite interessant for mange brukere.

 

Helt enig. Foretrekker versjonene slik den er nå, men en noe bedre måte å organisere story's på.

Lenke til kommentar

Er ikke en veldig aktiv bruker av Snap, siden jeg foretrekker å beholde bildene jeg tar av ting, men jeg må si at jeg er enig i at det nye designet er kjipt.

Selvfølgelig er jeg ikke interessert i å følge en haug med "Logan Paul" - kloner (...eller hva han gjøken heter), så det betyr i praksis at i stedet for at jeg bruker to av "sidene", så har det stablet begge tingene oppå én. Det er ok, men en nedgradering for meg. Skjønner ikke hvorfor kronologisk alltid er fienden i sosiale medier. Irriterer meg grenseløst at Twitter absolutt skal forvirre meg fullstendig med å samle opp og gruppere tweets for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...