Gå til innhold

Google home mini og google home


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smartlys? Altså... Jeg er old school og har lyspærer jeg skrur på med en bryter. Ikke har jeg smartdør heller (opfhen doow!).

 

Fikk ikke med noen kvittering så jeg får ikke byttet dingsen heller.

 

Du som bruker den som radio, har den dab? Eller er det Spotify det går i? Dvs må den bruke Spotify via telefonen eller chromecast, eller er det en selvstendig applikasjon inni der?

Du linker den opp mot spotify-brukeren din, så kan du be den spille fra Spotify uten å gå via telefonen. Du kan også be den spille av radio, f.eks "spill NRK P1". Som andre har vært inne på, kan den gjøre andre enkle ting som nedtelling og sånt, samt nettsøk.. Gi deg været, siste nyheter og kalenderen for dagen når du står opp..
Lenke til kommentar

Smartlys? Altså... Jeg er old school og har lyspærer jeg skrur på med en bryter. Ikke har jeg smartdør heller (opfhen doow!).

 

Fikk ikke med noen kvittering så jeg får ikke byttet dingsen heller.

 

Du som bruker den som radio, har den dab? Eller er det Spotify det går i? Dvs må den bruke Spotify via telefonen eller chromecast, eller er det en selvstendig applikasjon inni der?

Den bruker TuneIn til radio. Tror den er innebygd men skal ikke si det sikkert. Har ihvertfall ikke den appen på telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Jeg får ikke Voice Match til å fungere. Har prøvd stort sett alt. iPhone Xs og Google Home Mini. Noen som har vært borte i det samme? 

Voice match fungerer ikke(hvertfall ikke på android-telefon) om man har norsk som hovedspråk. Om jeg setter telefonen til engelsk kan jeg bruke voice-match.

Lenke til kommentar

Noen som har en løsning på hvordan man kan velge en spesifikk distriktssending på NRK P1? Jeg forsøkte å spesifisere NRK P1 Østlandssendingen i TuneIn Radio (via routines), men ender allikevel opp med tilfeldige streams.

Fant ut av det. I Google Home kommer kanalnavnet opp som NRK P1 Østlandssendingen, mens på radio.nrk.no er det korrekte navnet NRK P1 Oslo og Akershus. Når jeg legger inn sistnevnte ser det ut som den treffer hver gang.

post-332850-64299_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...