Gå til innhold

Min (vår) nettopp betalte nrk-lisens brukes til dette


Mr.M

Anbefalte innlegg

Fordi satanisme handler om å bringe frem det verste i mennesker.

 

Dårlig smak kan jeg unnskylde, men det er noe som går forbi bare "dårlig smak".

Alle vet at barn etterligner det de ser rundt seg, noe TV kan utnytte. Da har man et ansvar å gjøre det på en positiv måte.. og dette er hva de kringkaster.

Jaha, det var en ny definisjon. Jeg tror nok uansett barna som har sett dette klarer seg greit i livet, det er andre ting jeg er mer bekymret for at barn skal bli utsatt for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo regelrett satanisme NRK promoterer til barn, noe som ikke overrasker meg. Her er noe av det som vises:

  • Deltakerne urinerer i sin egen munn.
  • Spiser omelett laget av sitt eget spy.
  • Spytter hverandre i ansiktet.
  • Suger på tærne til lagkameraten din.
  • Drikker en halv kopp med lagkameratens spytt.
  • Spiser lagkameratens snørr.
  • Drikker lagkameratens urin.
  • Drikker kaffe laget av urin.
  • Går i bleie utendørs og urinér.
  • Kysser fem fremmede mennesker på munnen.
  • Får en ukjent person til å prompe i ansiktet på en av deltakerne.
  • Urinerer mens man står på hodet.
  • Kysser sin lagkamerat og bruker undertøy beregnet for det motsatte kjønn.
Hva i f*** er det som får psykopatene i NRK til å tro at det er en god ide å lage et BARNEPROGRAM med så grotesk innhold at det kan best beskrives som SATANISME? Disse dyrene må bures inne.

 

Litt satanisme har da skjeldent skadet noen.

Og i hverttfall ikke om man skal sammenligne det med andre grupper med såkalte "gode" motiver.

Lenke til kommentar
Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

 

"Naturlig bluferdighet" er et åpenbart oksymoron.  Det finnes ingenting naturlig ved bluferdighet, idet den i hovedsak er skapt av religiøse forestillinger og, i dag, medieskapt kroppspress.

Endret av Belfaborac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det finnes ingenting naturlig ved bluferdighet, idet den i hovedsak er skapt av religiøse forestillinger og, i dag, medieskapt kroppspress.

 

Selvsagt eksisterer bluferdighet. Jeg vil tippe 12-åringer og foreldre som får slengt scener med pissing i munn, føler seg følelsesmessig invadert.

 

Vet at begrepet høres antikt ut, men folk har nok fortsatt etiske grenser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Én time på NRK tilsvarer to timer på TV2, målt som netto programtid. Bare det å slippe avbrekkene er verdt lisensen.

 

Hadde ikke NRK eksistert så hadde TVn blitt solgt i morgen og ikke erstattet.  Kombinasjonen av søppelprogrammer og søppelreklame som skyfles ut i eteren av de resterende aktørene ville jeg ikke betalt fem øre for. 

 

 

Og NRKs shock value programmer som de atpåtil prøver å pushe på barn er ikke søppel i det hele tatt?

Lenke til kommentar

 

 

Det er jo regelrett satanisme NRK promoterer til barn [...]

Forklar gjerne hvorfor dette er satanisme og ikke bare dårlig smak.

 

 

Vet ikke om satanisme er riktig begrep, men slike ting er i alle fall en forråelse/nedverdigelse av menneskeverd.

 

Det gjelder i grunn enten det er barn eller voksne som er "målgruppen"

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

 

Jeg synes ikke noen bør være målgruppe for slike perversjoner til visning i statskanalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Deler av skattepengene mine går også til unge og friske ungdommer som ikke gidder å jobbe. 

 

Da vil jeg heller se en fyr pisse seg selv i kjeften. 

 

 

Ehem....og hvem tror du det er som betaleer for denne fyren som pisser seg selv i kjeften? Hvor tror du lønna hans kommer fra?

 

Rett fra skatteseddelen din.

Lenke til kommentar

 

 

Deler av skattepengene mine går også til unge og friske ungdommer som ikke gidder å jobbe. 

 

Da vil jeg heller se en fyr pisse seg selv i kjeften. 

 

 

Ehem....og hvem tror du det er som betaleer for denne fyren som pisser seg selv i kjeften? Hvor tror du lønna hans kommer fra?

 

Rett fra skatteseddelen din.

 

 

Fra en veldig spesiel og anakronistisk form for skatt som de kommer på døra di og krever inn. Og deretter sender i giro med trusler om innkasso.

Lenke til kommentar

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

Kanskje ikke så dumt, i en tid der stadig flere nekter å dusje nakne med resten av klassen etter gymtimer.

 

 

Hva er relevansen mellom de to tingene? Forekomsten av det er vel mer relatert til perfekt-kropp-fikseringen som omgir oss.

 

For å si det sånn, hvis neste episode i serien inneholder scener om: brødskive med kuk-ost & bløtkake pyntet med blodig tamponger, tror jeg ikke det påvirker det du tar opp. Der er bare ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Én time på NRK tilsvarer to timer på TV2, målt som netto programtid. Bare det å slippe avbrekkene er verdt lisensen.

 

Hadde ikke NRK eksistert så hadde TVn blitt solgt i morgen og ikke erstattet.  Kombinasjonen av søppelprogrammer og søppelreklame som skyfles ut i eteren av de resterende aktørene ville jeg ikke betalt fem øre for. 

 

 

Og NRKs shock value programmer som de atpåtil prøver å pushe på barn er ikke søppel i det hele tatt?

 

 

Du kan da umulig være så tett i nøtta at du ikke ser at det ikke var det jeg sa?  Eller kan du kanskje det.....

Lenke til kommentar

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

 

"Naturlig bluferdighet" er et åpenbart oksymoron.  Det finnes ingenting naturlig ved bluferdighet, idet den i hovedsak er skapt av religiøse forestillinger og, i dag, medieskapt kroppspress.

 

 

Så jeg synes det er ekkelt at folk pisser seg selv i munnen fordi... det er et kors på det norske flagget? Kan du komme med noe konkret?

 

Moral relativisme er satanisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

Kanskje ikke så dumt, i en tid der stadig flere nekter å dusje nakne med resten av klassen etter gymtimer.

 

 

Hva er relevansen mellom de to tingene? Forekomsten av det er vel mer relatert til perfekt-kropp-fikseringen som omgir oss.

 

For å si det sånn, hvis neste episode i serien inneholder scener om: brødskive med kuk-ost & bløtkake pyntet med blodig tamponger, tror jeg ikke det påvirker det du tar opp. Der er bare ekkelt.

 

 

Christopher Schau hadde jo slike programmer men de ble i det minste sendt sent på kvelden og prøvde ikke å appellere til andre enn den type voksne mennesker som setter pris på slikt. Det skumle er at NRK prøver å pushe denne d*iten på barn.

Lenke til kommentar

 

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

 

"Naturlig bluferdighet" er et åpenbart oksymoron.  Det finnes ingenting naturlig ved bluferdighet, idet den i hovedsak er skapt av religiøse forestillinger og, i dag, medieskapt kroppspress.

 

 

Så jeg synes det er ekkelt at folk pisser seg selv i munnen fordi... det er et kors på det norske flagget? Kan du komme med noe konkret?

 

Moral relativisme er satanisme.

 

 

Norge har for få reaksjonære vaktbikjer. Selv om jeg regner meg som et ganske normalt liberalt menneske setter jeg et skarpt skille og det skille går definitivt her.

Lenke til kommentar

 

 

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

Kanskje ikke så dumt, i en tid der stadig flere nekter å dusje nakne med resten av klassen etter gymtimer.

 

 

Hva er relevansen mellom de to tingene? Forekomsten av det er vel mer relatert til perfekt-kropp-fikseringen som omgir oss.

 

For å si det sånn, hvis neste episode i serien inneholder scener om: brødskive med kuk-ost & bløtkake pyntet med blodig tamponger, tror jeg ikke det påvirker det du tar opp. Der er bare ekkelt.

 

 

Christopher Schau hadde jo slike programmer men de ble i det minste sendt sent på kvelden og prøvde ikke å appellere til andre enn den type voksne mennesker som setter pris på slikt. Det skumle er at NRK prøver å pushe denne d*iten på barn.

 

Små barn ser alt mulig dritt på nettet fra de er et par år gamle. Tror neppe NRK er den verste på dette.

Hvis barn bare hadde visst hvor fucked up dagens verden er så ville de ikke ønsket å leve lengre.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Synes det føyer seg inn i et mønster, der "naturlig bluferdighet" forsøkes brytes ned.

 

Kanskje ikke så dumt, i en tid der stadig flere nekter å dusje nakne med resten av klassen etter gymtimer.

 

 

Hva er relevansen mellom de to tingene? Forekomsten av det er vel mer relatert til perfekt-kropp-fikseringen som omgir oss.

 

For å si det sånn, hvis neste episode i serien inneholder scener om: brødskive med kuk-ost & bløtkake pyntet med blodig tamponger, tror jeg ikke det påvirker det du tar opp. Der er bare ekkelt.

 

 

Christopher Schau hadde jo slike programmer men de ble i det minste sendt sent på kvelden og prøvde ikke å appellere til andre enn den type voksne mennesker som setter pris på slikt. Det skumle er at NRK prøver å pushe denne d*iten på barn.

 

Små barn ser alt mulig dritt på nettet fra de er et par år gamle. Tror neppe NRK er den verste på dette.

Hvis barn bare hadde visst hvor fucked up dagens verden er så ville de ikke ønsket å leve lengre.

 

Fra de er et par år gamle? Som hva da?

Jeg kan ikke huske at jeg var så opptatt av å se video av folk som spiser sin egen oppkast og drit, eller noen andre som var det.

Endret av nahoj
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...