Gå til innhold

SAMLETEST: Lydplanker under 7000 kroner


Anbefalte innlegg

Mye gjenbruk av artikler for tiden? Jeg regner med at denne kommer igjen til høsten i en ny variant om ikke før.

 

Lydplanke er et ypperlig substitutt for tvhøyttalere på moderne ultraflate tver.  Litt stiv pris for hva man får, men det er i grunn et fascinerende produkt.

 

Personlig foretrekker jeg å bruke et ordinært stereooppsett i stedet for en lydplanke. Jeg mener også at det gir mer for pengene med en integrert forsterker og et par bokhyllehøytalere enn tilsvarende lydplanke. Bruker man i tillegg 7 tusen vil jeg også si at man får bedre lyd for pengene med et slikt oppsett kontra en lydplanke enten det er et 2.0 eller 2.1 system. Det er dog kanskje ikke moteriktig.

 

Pris og best lyd er ikke nødvendigvis de prioriterte kriteria så folk for velge hva de vil ha. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Da ble det Sonos Play Bar + Play Sub + 2x Play:3 i stua for 5.1, samt det ble en Sonos Play:5 i gangen, Sonos Play:5 på badet og Sonos Play:5 på soverommet.

 

Synes du Play:3 holder som surround eller ville du heller brukt Play:5? Kommer til å gå for identisk oppsett når jeg flytter om et par uker.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...