Gå til innhold

SAMLETEST: Lydplanker under 7000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off.. For en gyselig trend.. Kjøp heller 2 stativ høyttalere, en søt og SKIKKELIG sub og en god forsterker. Man får det for ca samme pris Og sitter igjenn med bedre lyd. Lydplanker og spesielt fake surround (utek ALLE kanaler fysisk plassert der de skal være) skulle vært bannlyst.

Sterkt uenig. Jeg synes det er veldig bra at produsentene etter hvert gir ut high-end lydplanker i denne prisklassen og over. Jeg har allerede slått fra meg enhver tanke om stort surround-anlegg i det jeg flytter sammen med den andre halvdelen. Da vet jeg det blir stilt krav om noe som ikke dominerer hele stuen som oppholdssted. I den grad er det helt elementært at en får lydplanker som også kan sparke litt i fra seg. 

 

Det verste med Klipsch RSB-8, er jo at den er for stygg selv for min egen smak. Lages ganske mye lekkert der nå, men Klipsch er med denne modellen ikke iblant de.  :tease:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

 

Hmm. Har Klipsch R15PM- høyttalerne hooka opp til tv-en og de leverer strålende både på film og musikk. Har fristet å utvide litt med lydplanken, men den er jo grisestygg i forhold til høyttalerne!

Dropp planken å gå for ekte saker om du skal "bygge ut" noe

 

 

Jeg mistenker at du mener noe adskillig mer kostbart enn hva som er aktuelt for min del når du sier "ekte saker". 

Lenke til kommentar

Off.. For en gyselig trend.. Kjøp heller 2 stativ høyttalere, en søt og SKIKKELIG sub og en god forsterker. Man får det for ca samme pris Og sitter igjenn med bedre lyd. Lydplanker og spesielt fake surround (utek ALLE kanaler fysisk plassert der de skal være) skulle vært bannlyst.

 

Lydplanke er jo genialt til f.eks soverommet, min LG lydplanke låter helt greit, og bassen er innafor tross den beskjedne størrelsen.

 

I stua derimot så er det gulvstående, receiver og sub som gjelder.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...