Gå til innhold

GUIDE: De beste mobilvalgene mellom 3000 og 6000 kroner


Anbefalte innlegg

Som jeg ser tidligere ble sagt, hva er egentlig en helskjermstelefon? (dårlig at det ikke står klart bekrevet noen steder) Er det:

- telefon med skjerm som dekker nesten hele forsiden av telefonen? LG har gjort en veldig god jobb med det siden 2013, med LG G2. G2 har en screen-to-body ratio på 75.9%, Huawei Mate 10 Lite, som Tek beskriver som helskjermstelefon, har 76.5%, altså kun 0.6% mer...

- telefon uten fysiske knapper foran? LG har ikke hatt fysisk knapp foran ihvertfall siden G2, mulig lenger også.

- telefon med skjerm med 18:9 aspect ratio? Isåfall var G6 den første "flaggskiptelefonen" på markedet med nettopp det.

 

Beklager lang kommentar, men føler LG blir virkelig undervurdert og løftet betraktelig mindre enn andre mekrer i det norske markedet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å lage en NY artikkel med en NY forumtråd??

Slik som det er nå så vises først kommentarer fra november 2017 under en artikkel fra 14 april 2018.
Skulle akkurat til å svare på at OnePlus ikke blir importert til Norge, men innså at den kanskje ikke ble det for 6 mnd siden. Neste gang kanskje dere kan ta med OnePlus i testen også, den har jo oftest bedre hardware enn de fleste til prisen.

Endret av FB.934880505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

og hvor er Nokia... jævla gode mobiler, har brukt Nokia 8 en stund, angrer ikke, beste mobilen jeg har brukt. Jeg tror hvis man ser vekk i fra de enkle små "ekstra utstyr" de andre top-mobilene har, så er Nokia 8 overlegen og hvem trenger de tullete gimmick "ekstra utstyr"

 

Men så forventer man ikke noe seriøst i fra Tek, journalister, som elsker å ignorere våres Finske nabo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Google Pixel // OnePlus 5

 

Ferdig snakka.

 

Sorry, ikke ferdig snakka. Ingen av de to er en selvfølge for alle. Så det kommer jo mye an på hva som er viktig for kjøperen.

Lenke til kommentar

 

Google Pixel // OnePlus 5

 

Ferdig snakka.

Sorry, ikke ferdig snakka. Ingen av de to er en selvfølge for alle. Så det kommer jo mye an på hva som er viktig for kjøperen.

På det tidspunktet denne kommentaren ble skrevet, var det faktisk 2 av de bedre kjøpene vil jeg si.

Har testet noen telefoner det siste året, og begge disse er fortsatt meget gode (OP5 kunne hatt et litt bedre kamera)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...