Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: WWII


Anbefalte innlegg

I dagens spillsamfunn, hvor de fleste spillanmeldere kaster rundt karakterer som 7/8/9 av 10 i alle himmelretninger, så står det respekt av at så mange (kanskje alle?) her hos Gamer.no tørr å stå for sine meninger og sette en karakter de virkelig står for. Kudos!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mine kritikker av Gamer. Men at de faktisk bruker hele 1-10 skalaen er ikke en av de.

Jeg har ingen interesse av å spille et cliché WW2 spill. Der du rett som du er blir "blir døv og skjermen blir blury mens noen NPCs roper MOVE IT"

Blitt gjort mange ganger før. Sleng på den elendige COD våpen feelen. Så har man et spill jeg ikke vil spille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dagens spillsamfunn, hvor de fleste spillanmeldere kaster rundt karakterer som 7/8/9 av 10 i alle himmelretninger, så står det respekt av at så mange (kanskje alle?) her hos Gamer.no tørr å stå for sine meninger og sette en karakter de virkelig står for. Kudos!

Med mindre det står Zelda i tittelen ;)

 

:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hehe, en kan jo ikke gjøre ana en å le.

 

 

Av hva?

 

AtW

Jeg ler da endel plutselig mener Gamer.no leverer «riktig anmeldelse» av spill. Og at mer eller mindre hele den profesjonelle spill pressen er ikke til å stole på lengre. Unntaket er Zelda da som Mala nevner...haha!

 

Hadde dette vært et BF spill så hadde selvfølgelig Zelda reaksjonen kommet isteden. Så ja..jeg kan ikke gjøre ana en å le.

Lenke til kommentar

Vel Larzen, nå har du meg faktisk meg med på COD-siden til en forandring :p Så dette må du nesten ta en screenshot av.

 

Jeg syns dette spillet var svært bra i enspiller og jeg har det ustyrlig morro online, så for meg er ikke dette en 4/10 i hele tatt.

 

Men jeg gidder ikke ofre blod,svette og tårer i full rage-modus av den grunn :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I dagens spillsamfunn, hvor de fleste spillanmeldere kaster rundt karakterer som 7/8/9 av 10 i alle himmelretninger, så står det respekt av at så mange (kanskje alle?) her hos Gamer.no tørr å stå for sine meninger og sette en karakter de virkelig står for. Kudos!

Med mindre det står Zelda i tittelen ;)

 

:p

Skal være førstemann til å si at jeg ikke alltid er enig i karakterene som blir gitt til en del spill av Gamer.no, deriblant Breath Of The Wild-karakteren, men jeg setter fortsatt enorm pris på at de tørr å stå for det de mener!

Lenke til kommentar

 

hahah, hva var det jeg nettopp leste? Dette spillet har solgt som hakka møkk og fått bra reviews overalt. Hva har du røyka? Spillet er jo fantastisk, sett bort i fra en liten buggy start.

 

Nå er det ikke som om gjennomsnittet av karakterer gitt eller antall solgte enheter er noen fasit, men spillet har i skrivende stund en user review på 4.5/10 på Metacritic. Er vel ikke alle som er overbegeistra?

men fortsatt en 82% metacritic. Sser reviews er vel stort sett haters. Idk, du er vel kanskje en av de som har votet 1 uten å ha prøvd? HEh

Lenke til kommentar

Vel Larzen, nå har du meg faktisk meg med på COD-siden til en forandring :p Så dette må du nesten ta en screenshot av.

 

Jeg syns dette spillet var svært bra i enspiller og jeg har det ustyrlig morro online, så for meg er ikke dette en 4/10 i hele tatt.

 

Men jeg gidder ikke ofre blod,svette og tårer i full rage-modus av den grunn :)

 

enig med deg. Om du googler cod ww2 reviews får du 8/10 og oppover på karakterer, så jeg vet ikke helt va denne anmelderen her har lyst å bevise bortsett fra at han er en av mange som rett og slett bare er haters.

Lenke til kommentar

 

Vel Larzen, nå har du meg faktisk meg med på COD-siden til en forandring :p Så dette må du nesten ta en screenshot av.

 

Jeg syns dette spillet var svært bra i enspiller og jeg har det ustyrlig morro online, så for meg er ikke dette en 4/10 i hele tatt.

 

Men jeg gidder ikke ofre blod,svette og tårer i full rage-modus av den grunn :)

 

enig med deg. Om du googler cod ww2 reviews får du 8/10 og oppover på karakterer, så jeg vet ikke helt va denne anmelderen her har lyst å bevise bortsett fra at han er en av mange som rett og slett bare er haters.

Er vel heller at han ikke lenger er en "lover".

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, en kan jo ikke gjøre ana en å le.

 

Av hva?

 

AtW

Jeg ler da endel plutselig mener Gamer.no leverer «riktig anmeldelse» av spill. Og at mer eller mindre hele den profesjonelle spill pressen er ikke til å stole på lengre. Unntaket er Zelda da som Mala nevner...haha!

 

Hadde dette vært et BF spill så hadde selvfølgelig Zelda reaksjonen kommet isteden. Så ja..jeg kan ikke gjøre ana en å le.

 

 

Men er det de samme folka? Forskjellige folk mener forskjellige ting.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg liker faktisk dette spillet jeg  :blush: Synes SP biten er veldig god, bedre enn syfy utgavene fra de siste årene, og MP med headquarters som en hub samt war moden som har fått meg tilbake til COD MP og MP generelt! Og hiver man av seg nostalgi brillene vil man se at MW 1 og 2 sin MP ikke er like god lenger som den var. Men igjen, det er fint med meninger, her til lands kan vi alle ha hver våres :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...