Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er egentlig ikke gla i noen av de programmene. :huh:  Men hvis jeg skulle ha valgt, da hadde det blidt Skal vi Danse.

Hva ville du ha gjort hvis ekte magi fantes, forstørret din favoritt kroppsdel eller ville du legge helt din egen enorm svær gullegg. :rofl: :rofl:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnål. Helt klart.

Forstoppet og diaré annnenhver uke i 10 år, eller måtte ta et håndballskudd fra 5 av landslagsspillerne i håndball uten mulighet til å forsvare deg 1 gang i uken de neste 10 årene?

Skrevet

Aldri mer alkohol. Av personlige årsaker drikker jeg lite av det uansett.

Ha sex med Jenny Skavlan eller Therese Johaug? (hvis den som svarer er en kvinne står du fritt til å velge kandidat selv)

Skrevet

Hei, dere hopper over min. :ohmy:

Herre gud, for et dilemma.  :eek:  Vil heller intimbarbere meg selv enn å intimbarbere mor/far eller av mor/far.

Gå kliss naken reten av livet eller ha sex forran øynene på folk reten av livet?

Ha sex. Null stress hvis folk har lyst å se på. Blir kaldt å gå naken hele tiden. Ganske upraktisk i lengden. 

Fortære en hel ukes avføring på en uke (et måltid hver dag) - eller papirløs i Syria.  :scared:

Skrevet

Hmm. Tror jeg går for papirløs i Syria. Satser på å komme over en Røde Kors leir eller noe lignende.

Bli pågrepet i Somalia og sone i fem år, eller bli pågrepet i Norge og sone 25 år?

Skrevet

Dataspill. Mindre sjans for at noen blir voldtatt av meg som ikke klarer å styre meg selv.

Snakke flytende spansk og ikke kunne forstå noen andre språk, eller bare være rundt folk med skarp Stavanger-dialekt resten av ditt liv?

Skrevet

Vel, jeg bor i Stavanger. Så går for skarp Stavanger-dialekt. 

Utsatt for grovt justismord der du blir uthengt i VG som pedofil jævel. Eller lam fra halsen og ned resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...