Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig.

 

Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. :confused:

 

 

 

Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig.

 

Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever?

Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: :rofl:

Lenke til kommentar

Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. :confused:

 

 

 

Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig.

 

Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever?

Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: :rofl:

Smør istedet for øyne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. :confused:

 

 

 

Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig.

 

Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever?

Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: :rofl:

Smør istedet for øyne

 

Okei, ville vært dypt forelsket. Jeg vil jo så klart kunne se.

 

Hvis man havnet i et motorsag uhell, ville du mistet ene armen eller ene foten?

Lenke til kommentar

Trodde det var kjent... men iallefall er det et spill der man skal slå den andre oppå knyttneven, og hvis man bommer, skal den andre slå tilbake, og slik går det frem og tilbake.

Okei

 

 

Da hadde jeg velgt 8 timer lang non-stop "tysker'n" kamp mot Charter-Svein?

 

 

Hvem av disse ville du tenkt hat sex med, din all time favoritt superhelt eller din all time favoritt superskurk?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Liten hytte uten strøm

 

Bæsje i Indiastil for resten av livet (google 'squat poop")

 

Eller tørke deg bak Indiastil. (Med venstrehånda)

Jeg skjønner ikke hvordan man skal klare å sitte sånn, spesielt i lengere periode/min. :eek:

e5b4a9d5b4d15255434bcf46bfab0e24--toilet

 

 

Hitler, han vil for alltid huskes, han andre er bare en liten drittunge.

 

Ha jobben til Trump eller Putin i ett år?

Jeg lurer på om; hvem er mer voksen av Kim Jong Un og Adolf Hittler? Hel hetlig sett, så er ingen av dem gode. :hmm:

 

 

 

Hitler, han vil for alltid huskes, han andre er bare en liten drittunge.

 

Ha jobben til Trump eller Putin i ett år?

Kanskje Puddingen sinn jobb. Er egentlig usikker. :hmm:

 

Hvem av disse ville du tatt live av, hvis du hadde muligheten til det, Donald Duck (Trump) og Puddingen (Putin) eller Donald Duck (Trump) og Kim Jong Un?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...