Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to

 

Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) 

Enig, sammeligner man de tre, da er Putin den klokeste, ingen tvil om.

 

Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin.

 

 

Du svarte aldri på "dilemmaet". appelsin eller eplejuice? 

Endret av Gompemann
Lenke til kommentar

 

 

Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to

 

Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) 

Enig, sammeligner man de tre, da er Putin den klokeste, ingen tvil om.

 

Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin.

 

 

Du svarte aldri på "dilemmaet". appelsin eller eplejuice? 

 

Oj, jeg glemte meg. Sorry. :confused:  Det er Appelsin

 

 

Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henging, det fungerer uansett. En elektrisk stol i et krigsherjet land ville jeg rett og slett ikke stolt på, siden det er en mer kompleks operasjon.

 

Pekefinger på høyre hånd og penis byttet plass, eller blitt blind på venstre øye?

Haha. Måtte faktisk tenke noen få sekunder på den der. Tror jeg hadde valgt å leve livet som pirat, altså blind på et øye.

 

Du må kjøpe et kjæledyr. Skilpadde eller rotte?

Lenke til kommentar

Skilpadde er mer fasinerende enn rotta. Så det blir skilpadde.

 

Nesa byttet plass med penisen eller ansiktet byttet plass med rumpa? :rofl: :rofl:

 

Klarte ikke å velge så kastet krone. Valget er tatt. Jeg ønsker tydeligvis å gå med en kuk som nese resten av livet...

 

Gå fra Nordkapp til Lindesnes eller sykle fra Norge til Spania?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo bakterier på dem begg, hemm. :hmm:  Ville nok slikket på bildekk.

 

 

Åpne en kjent ustabil portal, der du kan havne opp på hvilken som helst sted eller åpne en ukjent stabil portal, der du havner flere år tilbake i tid da din bestemor (morfar) levde noen par år før hun døde, ved soverommet hennes mens hun har sex med din sted-bestefar?

Lenke til kommentar

Brukket høyre armen. 

 

Hvis du ble nødt til å flytte inn i en TV-serie, ville du valgt The Walking Dead eller Under the Dome?

 

Kjapt forklart for de som ikke har sett de to seriene. The Walking Dead handler om å overleve under en Zombie-apokalypse, mens Under the Dome handler om en by som blir fanget under en svær glasskuppel og ikke kan komme seg ut.

Lenke til kommentar

Det første

 

Ville du brukket høyre arm eller aldri kunne bruke mobilen igjen?

Jah, jeg ville også valgt å åpne en kjent ustabil portal. :wee:

 

 

Brukket høyre armen. 

 

Hvis du ble nødt til å flytte inn i en TV-serie, ville du valgt The Walking Dead eller Under the Dome?

 

Kjapt forklart for de som ikke har sett de to seriene. The Walking Dead handler om å overleve under en Zombie-apokalypse, mens Under the Dome handler om en by som blir fanget under en svær glasskuppel og ikke kan komme seg ut.

Ingen av dem intreserer meg. Men hvis jeg er nødt til å velge; da hadde det blidt Under The Dome.

 

 

Ville du ha ofret deg selv for å finne ut om ormehul faktisk blir skapt av svart hull eller ville du sotte i en romstasjon å sett på menneskeheten utrydder seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...