Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Jeg er svært lite kresen og spiser omtrent alt som kommer på tallerkenen :) Så det hadde blitt noe jeg "hater" en gang i uka.

 

Bo totalt isolert fra resten av menneskeheten resten av livet, eller la personer følge deg og se absolutt alt du gjør og foretar deg de neste 20 årene? (da mener jeg alt fra sex, dusjing, spising, dobesøk osv.)

Endret av Gompemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er svært lite kresen og spiser omtrent alt som kommer på tallerkenen :) Så det hadde blitt noe jeg "hater" en gang i uka.

 

Bo totalt isolert fra resten av menneskeheten resten av livet, eller la personer følge deg og se absolutt alt du gjør og foretar deg de neste 20 årene? (da mener jeg alt fra sex, dusjing, spising, dobesøk osv.)

Hæ, jeg skjønte ikke helt den der. Jeg skjønner ikke hva du mener med "foretar deg de neste 20 årene?".  :hmm:  Resten skjønner jeg. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er svært lite kresen og spiser omtrent alt som kommer på tallerkenen :) Så det hadde blitt noe jeg "hater" en gang i uka.

 

Bo totalt isolert fra resten av menneskeheten resten av livet, eller la personer følge deg og se absolutt alt du gjør og foretar deg de neste 20 årene? (da mener jeg alt fra sex, dusjing, spising, dobesøk osv.)

 

Vel, jeg overlever ikke lenge dersom jeg blir fullstendig isolert. Jeg har ikke noe i mot å vise meg frem, så for all del. Kjør på. Bare kom hjem til meg å sett opp webcam. Sender adressen på melding.  :dribble:

 

Drepe, eller bli drept?  :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er svært lite kresen og spiser omtrent alt som kommer på tallerkenen :) Så det hadde blitt noe jeg "hater" en gang i uka.

 

Bo totalt isolert fra resten av menneskeheten resten av livet, eller la personer følge deg og se absolutt alt du gjør og foretar deg de neste 20 årene? (da mener jeg alt fra sex, dusjing, spising, dobesøk osv.)

Hæ, jeg skjønte ikke helt den der. Jeg skjønner ikke hva du mener med "foretar deg de neste 20 årene?".  :hmm:  Resten skjønner jeg. :wee:

 

 

Det er et begrep for "alt du gjør" :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er svært lite kresen og spiser omtrent alt som kommer på tallerkenen :) Så det hadde blitt noe jeg "hater" en gang i uka.

 

Bo totalt isolert fra resten av menneskeheten resten av livet, eller la personer følge deg og se absolutt alt du gjør og foretar deg de neste 20 årene? (da mener jeg alt fra sex, dusjing, spising, dobesøk osv.)

Hæ, jeg skjønte ikke helt den der. Jeg skjønner ikke hva du mener med "foretar deg de neste 20 årene?".  :hmm:  Resten skjønner jeg. :wee:

 

 

Det er et begrep for "alt du gjør" :)

 

Jeg er ikke vant med ordet foretar. :hm:  Den er grei du. :wee:

 

 

 

 

Ikke glem min:

 

Hinke naken

 

Lage en tro kopi av deg selv, og få kopien av deg til å stifte familie, og får en utrolig flott hyggelig familie gjeng, eller at du selv stifter en familie, og får ekstremt stor hat mot familie gjengen.

Lenke til kommentar

Hinke naken

 

Lage en tro kopi av deg selv, og få kopien av deg til å stifte familie, og får en utrolig flott hyggelig familie gjeng, eller at du selv stifter en familie, og får ekstremt stor hat mot familie gjengen.

 

Lar kopien få starte familie.

 

Rekruttere deg som selvmordsbomber for IS, eller bli en del av administrasjonen til Trump?

Lenke til kommentar

 

Hinke naken

 

Lage en tro kopi av deg selv, og få kopien av deg til å stifte familie, og får en utrolig flott hyggelig familie gjeng, eller at du selv stifter en familie, og får ekstremt stor hat mot familie gjengen.

 

 

Lar kopien få starte familie.

 

Rekruttere deg som selvmordsbomber for IS, eller bli en del av administrasjonen til Trump?

Lett, administrasjonen til Trump, sikkert millionlønn

 

Se emoji-filmen to ganger i uken resten av livet, eller ingen film resten av livet?

Lenke til kommentar

Jeg har gått meg vil på fjellet jeg. Da kan jeg gå til toppen av den høyeste fjellet, da kan man jo se hvor solen står opp, eller se etter bebelhemstjerna. Da kan jeg orientere meg. :wee:

 

 

Spille konsollspill i søvnet med uten stopp resten av livet, eller gå konstant uten søvn og i tillegg la være i å spille noe som helst av spill resten av livet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg har gått meg vil på fjellet jeg. Da kan jeg gå til toppen av den høyeste fjellet, da kan man jo se hvor solen står opp, eller se etter bebelhemstjerna. Da kan jeg orientere meg. :wee:

Blir det ikke raskere og enklere å klatre opp et tre for å orientere seg fra himmelen. I skogen er en heller ikke så utsatt for vind og vær og kan bygge seg ly.

 

 

Uten søvn blir man tilslutt gal, så hadde valgt konsollspill koma tror jeg.

 

 

Alltid få en kraftig ereksjon første gang du håndhilser på noen, eller blånekte å håndhilse på noen resten av livet?

Lenke til kommentar

Ribbe så klart. Det er min favoritt. :wee: :wee:

 

OBS, denne her er litt stygg. :scared: :scared:

Hvis man var uheldig, ville du ha dotte ned i en enorm kværner eller bli most av en veivalser.

 

Pinnekjøtt er tingen her i heimen

 

Hadde valgt kverna i håp om at det hadde gått fortere.

 

Konstant være sulten eller konstant være tørst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...