Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart, ha sex med drømmedamen min. :dribble:

 

Dra tilbake i tid til fortiden å møte fortidige deg, så drar dere begge til nåtiden så igjen drar dere begge tilbake igjen til fortiden, og sånn fortsetter det til hele universet er befolket kun av deg, eller kun multibliserer dobbelt opp av den mest verdifulle krystallen i hele verden, til universet er stappet av den krystallen?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg liker dem bagge. Maarud...   nei... Kims, Maarud, Kims, jeg klarer ikke å velge. :tease:

 

 

 

Kims

 

 

 

Hvis du var mann, og du skal til basenget, så kommer du til kassen. Der ser du en kvinne i din egen alder forran deg, og hun har helt prikk lik bag som deg. Både du og hun legger baggen ved siden av vær andre. Hun har allerede vært i basenget og er på vei ut, og dere tar feil bag begge to, med uten å tenke på. Så betaler du og går til herregaberoben, du har enda ikke lagt merke til at du har tatt feil bag. Så skyfter du til bade klær. Enda legger du ikke merke til det, så stirrer alle mennene i garderoben på deg. Og du skjønner ingen ting på hvorfor de stirrer på deg. Men da når du kommer til basenghallen, da får du enda mer oppmerksomhet. Det er førsta da du innser at du faktisk har tatt feil bag, og du står der i den skitne badedrakten som en rød tomat, og springer inn i garderoben i fadelig fart. :blush::scared:  :scared: 

 

Eller

 

Du er fortsatt en mann, du har glemt å hive badeklærne i bagen, de har blidt igjen hjemme. Når du kommer til basengen, da er du alene i køen ved skranken. Når du har gjort det ferdig, og kursen mot herregarderoben. Så når du skal skifte til badeklær. Så finner du dem ikke, det eneste du finner er din kjæresten sine reine bikini, og en rein håndklæ. :scared::blush: :blush:

Lenke til kommentar

Er bleie tillatt? Da tisser jeg gjerne på meg.

 

Gå rundt å spise brødsmuler resten av livet, eller gå å drikke siste skvett av forlatte drikker?

 

Bleier tenkte jeg ikke på... kreativt tenkt :)

 

Da velger jeg brødsmuler. Hater å være tørst.

 

Delta på Farmen eller Robinsonekspedisjonen?

Lenke til kommentar

Cola

 

Ville du fått ei sprøyte med salpetersyre inn i høyre øyeeple, eller holdt begge hendene i kokende vann i 1 minutt?

Den der var veldig vrien. :confused:  Å bli sprøytet syre inni øyet mitt, kan man dø av. Så jeg velger den andre, å koke hendene mine.

 

Tre valgs dillemma

Ville du risikere verden du kommer fra, med å reise i tid til dinosaur tiden og tråkke på en sommefugl,

eller

etter at du har vært i dinosaur tiden å har tråkket på en sommefugl, så reiser du til den tiden da din mor og far var unge og ny forelsket i noen andre og du prøver å hindre det, og få dem sammen igjen, og like forvirret over hvordan verden har blidt,

eller

reiser du til nå tiden etter at du har fodt foreldrene dine til å bli sammen igjen, fortsatt like forvirret over verden hvordan den har blidt, da vil du oppleve at du er blidt født i motsatt kjønn, så bestemmer du deg til å reise tilbake til dinosaur tiden for å hindre deg selv i å tråkke på sommerfugl.

Lenke til kommentar

Tar det første (tror jeg)

 

Måke snø hver dag hele vinteren, eller bli stukket av en bie hver dag hele sommeren?

Så du vil ikke hindre deg selv i å tråkke på en sommerfugl? :tease::huh:

 

Jeg er ikke redd bier, skjeldent jeg blir stukket av dem uansett.

Så jeg går for mosjon, snø måkking.

 

 

 

Hville du reist frem i tid til den dagen du dør, og være der på din egen begravelse, eller reise tibake i tid da din tip tip tip tip tip tip farmor levde, og at hun vil plage vette av deg med å få strikket hennes undertøy?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

 

Ganske sikker på at jeg ville valgt min egen begravelse. Kunne vært spennende å se hvem som møter opp.

 

Svømme med delfiner eller å leke med nysgjerrige apekatter?

Delfiner

 

Drikke saltsyre eller drikke nitrogen?

 

 

Den er tøff du... Vet veldig lite om hva som gjør mest og minst vondt, men tar et valg å går for nitrogen.

 

Bli hengt eller bli kvelt med knyttnever?

Lenke til kommentar

 

 

Ganske sikker på at jeg ville valgt min egen begravelse. Kunne vært spennende å se hvem som møter opp.

 

Svømme med delfiner eller å leke med nysgjerrige apekatter?

Delfiner

 

Drikke saltsyre eller drikke nitrogen?

 

 

Den er tøff du... Vet veldig lite om hva som gjør mest og minst vondt, men tar et valg å går for nitrogen.

 

Bli hengt eller bli kvelt med knyttnever?

 

Kvelt med knyttneve!! Du mener vell ikke kveletak? :hmm::huh: :huh:

 

 

Jeg tror jeg går for kveletak, litt trist og kjederlig å gå bort alene. :wee:

 

Bli begravd eller kremeres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...