Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spist en tiss mens jeg satt på en kake, no homo.

 

Bli dratt etter en bil naken 500 meter i 60 km/t, eller fått oppslag på førsteside i alle nasjonale aviser som selverklært rasist, med portrettintervju, bilde og fullt navn og adresse, som du ikke kan nekte for de neste 5 årene?

Portrettintervjuet. Satser på at ytringsfriheten redder meg.

 

Ha diare hver dag i et år eller kaste opp hver eneste dag i to år?

Lenke til kommentar

Vil ha sex. XD lol

 

Tids paradoks dilemma:

Å se din egen skjelett i ditt eget hjem, og bli drept av din fremtidige deg eller reise til fortiden å drepe fortidige deg som ser skjelettet av deg selv. Samtidig la være å grave ned liket, bare kun skjelettet av deg ved en kirkegård, der det er utellelig mange skjeletter av deg som ligger der?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Tisse på mosen. Så klart.

 

 

Tids paradoks dilemma:

Reise til fortiden å ha sex med seg selv eller reise til fremtiden og ta livet av fremtidige deg for å ungå at han skal reise til fortiden å ha seg med seg selv?

 

Håper at denne var litt mer forståelig. :wee:  PS: Må selv innrømme at min første tids paradoks dilemma kan virke litt rotette.

 

Å se mitt eget skjelett i mitt eget hjem bli drept av den fremtidige meg? Skjønner absolutt ikke en dritt av det andre du skrev.

 

Bli klasket 58 ganger på begge niplene av Jahn Teigen, eller spise kun godteri i 2 uker?

Det jeg tenkte; er at man ser seg dobbelt opp av seg selv, ene av seg er i live og andre av seg død (som å se seg selv paradokset). Og så drepe seg selv den som er i livet, og la være å begrave det liket, begraver kun sjelettet.

 

Var det litt bedre forklart om hva jeg tenkte? :wee:  PS: Ville også valgt den første, litt guffent å begrave meg selv i en kirke går som har utellelig mange skjeletter av meg selv.  :hm: 

Lenke til kommentar

Hvis alternativ 2: dør ikke jeg da? På en måte greit å vite hvordan man skal dø da. Men jeg velger alternativ 1.

 

Bli forfulgt av vepsesverm i en måned, eller bli nektet lån, private og offentlige (gjelder også kredittkort), du kan heller ikke ta opp lån i andres navn eller utnytte andre til å låne for deg, samt få en begrensning på 100k på bankkonto til sammen resten av livet?

Lenke til kommentar

Blokkføyta

 

 

Tids paradoks dilemma:

Man er født motsatt kjønn, om noen år i frem i tid skifter man kjønn.

Ville du dratt til fortiden da du var motsatt kjønn og få barn med seg selv eller bli i nåtiden for å finne ut hvem barnet egentlig er, så viser det seg at barnet er deg selv, og vil forforsvinne av sin eksistens.

Unskyld, klarte ikke å dy meg.  :tease:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Blokkføyta

 

 

Tids paradoks dilemma:

Man er født motsatt kjønn, om noen år i frem i tid skifter man kjønn.

Ville du dratt til fortiden da du var motsatt kjønn og få barn med seg selv eller bli i nåtiden for å finne ut hvem barnet egentlig er, så viser det seg at barnet er deg selv, og vil forforsvinne av sin eksistens.

Unskyld, klarte ikke å dy meg.  :tease:

 

Beklager men her datt jeg ut...

Lenke til kommentar

Virker som at Frode får ståkuk av tidsparadokser som ikke går an å nøste opp

Jah, jeg er glad i paradokser. :wee:

 

 

Blokkføyta

 

 

Tids paradoks dilemma:

Man er født motsatt kjønn, om noen år i frem i tid skifter man kjønn.

Ville du dratt til fortiden da du var motsatt kjønn og få barn med seg selv eller bli i nåtiden for å finne ut hvem barnet egentlig er, så viser det seg at barnet er deg selv, og vil forforsvinne av sin eksistens.

Unskyld, klarte ikke å dy meg.  :tease:

 

Beklager men her datt jeg ut...

 

Nemen, hufta. :ohmy: :ohmy:  Skal vi fortsette med dilemma leken!!

 

 

 

Jeg ville ha valgt den første, jeg vil ikke forsvinne fra virkeligheten. :wee:

 

Dra til sola å bli flambert eller dra til Oslo's verste strøk?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Oslos verste strøk, trenger ikke bli der lenge :p

 

Begir meg sånn smått innom tidsreiser - hvis du ble tvunget til å bringe noe fra fortiden eller noe fra fremtiden hit til nåtiden, ville du valgt:

 

- dinosaurer fra fortiden? (maks elefantstørrelse, for sikkerhets skyld)

 

- mennesker fra 10.000 år fram i tid?

Endret av Major Kloss
Lenke til kommentar

Da ville jeg ha hentet Tasmanske Tigeren også kjent som Tasmanske Pungulv, den levde mellom dinosaurens tid og våres tid. Er veldig fasinert over den skapningen. Det sies at den er utdød.

71028ef9cca4129ba01637c7fe1ba84a--extinc

 

Hvis man var super skurk bare for en dag, hva slags evne ville du ha valgt...

Selvutslettelse eller massemord frobannelse

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Litt usikker på hvordan massemordforbannelse fungerer, men hadde tatt det. Og siden jeg hadde vært superskurk, hadde jeg gått imot alle eventuelle skurkekodekser og massemyrdet alle onde, hensynsløse drapsmenn, barnemisbrukere etc.

 

En skurk er en skurk, de tar vel ikke mye for å gå imot andre skurker.

 

 

 

Du kjører vogntog og tar på en haiker som viser seg å være en rømt drapsmann. Han truer deg med pistol til å kjøre mot grensa for å unnslippe. Du havner så i en situasjon hvor dødsfall er uunngåelig. Ville du

 

- adlyde og overleve selv om du måtte kjøre ned og drepe uskyldige mennesker?

 

- svingt unna og kræsjet selv om du sannsynligvis ble drept selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...