Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Russland og Putin. Han er sikkert en trivelig fyr.

 

Ville du hatt brukte svette gymsokker på hendene hver gang du var på jobb, eller ville du nyst uavbrutt hver gang noen var borti deg?

Piudin er i vertfall litt bedre person i forhold til han Trump. Så jeg ville også valgt Pudin i forhold til de to. :wee:

 

Jeg tor nyse uavbrutt.

 

Hvis du var tatt som en slave for noen og dominanten spurte deg om hvordan han skal torturere deg hva ville du ha valgt, piskes hardt på kjønnsorganet i 6 lange timer eller ta å vox hele kroppen i 12 lange timer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var utrolig vrien. :eek:    Jeg tror jeg ville ha spist grus og småstein.

 

 

Lage hjemmelagde trange truser/boxere av ducktape og bruker den type trusa/boxer resten av livet eller lage hjemmelagde rastafletter av ducktape i ditt egen hår.

 

Eller bare la være å spise frokost. Lunsj funker :)

Lenke til kommentar

Det første høres jævlig ut. Både det at du må gå med truser av ducktape, samt at du må ha de på resten av livet (uhygienisk). Velger derfor ducktaperastaflettehårting

 

Spise en levende sau en gang i uka resten av livet, eller tatovere nazisymbol over alle synlige deler av kroppen?

Lenke til kommentar

Jeg dukker unna jeg, men tviler på at jeg overlever uansett.

 

Ville du reist 1 år tilbake i tid, entret kroppen til Bård Hoksrud, og "levd" hele hans 2017 med å føle alt han føler, og tenke alt han tenker og være i kroppen hans helt frem til i dag, hvor du går tilbake til 2018, med da 2 minnesett fra 2017, ditt eget og Bård Hoksrud sitt. Eller bli sterilisert, fratatt all fremtidig arv, alle lån får 10% rente, og du kan aldri kjøpe Autopass brikke resten av ditt liv?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Oj, den var virkelig vrien. Hem, la meg se.. :confused::hmm: :hmm:

 

 

 

Å gjøre ingenting høres til å være kjedelig ut. Så jeg velger å reise verden rundt mens jeg er ung. :wee: :wee:

 

 

 

Å besøke alle solsystemene i hele melkeveien, men klarer ikke å finne veien hjem igjen, eller få besøk av absolutt alle utenomjordiske vesner fra hele melkeveien, inkludert djelven selv.

Lenke til kommentar

Få besøk, det hadde vært spennende å se om det finnes noen vesener i vår galakse.

 

Våkne opp med én av følgende syke hver eneste dag resten av ditt liv; hodepine, kvalme, forkjølt, diaré, feber, ME, Parkinsons, forstoppelse eller tinnitus. Eller miste 75 % av alle eiendeler og formue ved starten av hver år resten av livet, pluss miste smakssans og få permanent 10% Downs syndrom?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Få besøk, det hadde vært spennende å se om det finnes noen vesener i vår galakse.

 

Våkne opp med én av følgende syke hver eneste dag resten av ditt liv; hodepine, kvalme, forkjølt, diaré, feber, ME, Parkinsons, forstoppelse eller tinnitus. Eller miste 75 % av alle eiendeler og formue ved starten av hver år resten av livet, pluss miste smakssans og få permanent 10% Downs syndrom?

Siden jeg allerede har 4 kroniske sykdommer, og lever et lykkelig liv, så blir det den første :-p

 

Gå 1 km naken på antarktis, eller 1 km i termodress beregnet til å varme i - 60 grader - i death valley?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...