Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Streake naken. Jeg blir nok både bøtelagt og kastet ut, men det er likevel å foretrekke fremfor å bli tråkket ned av harde skruknotter på bar hud.

Dersom du skulle gifte deg i dag, ville du gjort det på toppen av Galdhøpiggen eller på bunnen av enn innsjø? (selvsagt med dykkerutstyr) Og hvorfor?

Lenke til kommentar

På toppen av Galdhøpiggen. For det første er det mye lettere og mer gjennomførbart enn på bunnen av en innsjø. For det andre så er jeg veldig glad i å gå fjellturer. Har i de siste 12-13 årene jevnlig gått på fjellet. Både nært og fjernt. Har hatt mange flott turer og opplevelser. Og fjellheimen er noe jeg både elsker, ikke får nok av, og drømmer om. Spesielt siden jeg bor en plass det er ganske flatt nå. Det å bestige et fjell er stort og flott på mange måter, og jeg kunne nesten ikke hatt et bedre bryllup slik sett enn på toppen av norges høyeste fjell. Det er symbolsk både at man står på "toppen av Norge", og at et bryllup er på mange måter "toppen" av et forhold. Man vier seg til sin ektefelle og til Gud når man er han nærmest. Samtidig føler man seg på topp. Etc etc. Jeg kan være litt romantisk av og til.

Finne en kjæreste som står ved din side og elsker deg resten av livet, eller få 1 milliard norske kroner på konto?

Lenke til kommentar

Lett. 1 milliard norske kroner på konto. Det finnes flere enn bare en som potensielt kan stå ved min side og elske meg resten av livet. Det kan jeg enkelt ordne på egen hånd om jeg bare gidder. Men litt vanskeligere å oppdrive 1 milliard. 

Du blir født på ny - hvem vil du helst være?
- En tvekjønnet bipolar homofil nymfoman som er dyreaktivist og hard core veganer.
- En kronisk deprimert eskimo på Grønland som er allergisk mot selkjøtt og fisk. 

Lenke til kommentar

Tvekjønnet nymfo-veganer. Da besitterman både egenskaper og diagnoser som er helt med i tiden, og kommer til å bli bare mer privilegert med årene. Det andre alternativet frister mindre på grunn av depresjonen, samt at skjebnen er gitt.

Være en flåsete, distré og bortkommen fjomp, eller en mutt, butt, innbitt og bitter grinebiter?

Lenke til kommentar

Flåsete, distré og bortkommen fjomp. Jeg kan spille på mine flaws og dra masse damer på grunn av min rare personlighet. Er jeg mutt, butt og bitter grinebiter er det ingen som liker meg. Førstevalget vil folk tenke: "Åååååh, så søt... han minner meg om Elling". (Kanskje).

Aldri mer drive hygiene og personlig stell av tenner (tannpuss, tannlege - alt som har med tannhygiene å gjøre). Eller aldri kunne oppsøke lege og helsetjeneste ved behov, og dermed heller ikke motta livsviktige medisiner eller behandling om du skulle trengt det.

Lenke til kommentar

Krysse et kryss på krykker. Det er lett og innebærer liten risiko om det er et oversiktlig kryss. Alternativet krever en del mer. Krykker kan jeg kanskje få/låne hos hjelpemiddelsentralen også.

Ta Norgesferie i 2 uker i en stappfull buss, eller kjøre til Thailand, være der i 1 uke med all inclusive hotell og kjøre tilbake?

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (4 timer siden):

Kjøre til Thailand. Tenk for en epic roadtrip det hadde vært. Er dere med, @Kris85 og @Pliscin? ❤️ 

Være med meg på roadtrip til Thailand eller ta norgesferie i to uker i en stappfull buss?

Jeg er med @Scarvo🙆‍♂️ vi må nok ha med @Kris85 som kjentmann, los og tolk. Skulle bilen streike trenger vi også haikeskills, backpackerskills og evt andre alternative transportmetoder-skills. Overnatte på hotell, pilse, briefe og debriefe hver kveld.

Sitte på i en F-35 med @TheDarkSycamore - SCM som pilot, eller infiltrere en liten IS-leir sammen med @WeirdFace?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...