Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Renhold. Tror det kan være interessant. Fiske frister mer på mange måter, men arbeidstider, samt uvær er noe som setter en brems.

Jobbe i en vanlig jobb frem til du er 62 med en lønn som er basert på gjennomsnitt i Norge X3, eller aldri jobbe igjen med en inntekt som er gj.snitt X0,5?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så altså velge mellom å bli syk eller sulte i hjel. Tror jeg måtte gått for råtten mat. Jo mer jeg hadde spist av det, jo mer ville kanskje kroppen ha tilpasset seg etter hvert som tiden går.

Løpe langt ut på et islagt vann på vinteren og hive en bowlingkule hardt i isen, eller hoppe i fallskjerm alene uten noen som helst opplæring og innstrukser på forhånd?

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar

Løpe langt ut  på et islagt vann på vinteren og hive en bowlingkule hart i isen. Mindre sjanse for å dø, man vet aldri om isen er tyn og skjør eller om den er tykk og hard. Kanskje bowlingkula bryter isen ellet ikke, sjansen er 50/50 der. Og hvis isen brytes så kan man bare bare læne seg litt oppå isen. Når man gjør det så er sjansen enda mindre for å dø.

 

Hoppe baklengs salto med rulleskøyter på, lander og mister balansen der etter knuser man halebeinet, eller rulle ned en rå drit bratt bakke og der etter treffer du en skråning som peker oppover, sånn at du får et rå drit langt hopp, der etter lander du på toppen av et træ?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Antar det er bedre å lande i et topp tre og kanskje komme seg uskadd ned igjen, fremfor å skade halebeinet og påføre seg selv smerte i lang tid fremover.

Alltid bli nødt til å holde øynene lukket i perioden 12-16 midt på dagen, eller konstant gå med en stein i skoen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det finnes så mange rare folk der ute at det er garantert at noen ville funnet det interessant å se nakenbilder av meg og et familiemedlem. En skal visstnok tjene ganske godt der og har jeg hørt. Jepp, OnlyFans it is.

Ro i en jolle over Stillehavet 1 gang,  eller alltid rope når du er innendørs resten av livet? 

Lenke til kommentar

Å ro over stillehavet er en sikker død. Så da blir det evig roping innendørs. 

Ringe til alle disse:
image.png.01dc23da4f6af87678306a419ac510dc.png
Og gråte av fortvilelse fordi hamsteret ditt nettopp døde etter å ha satt foten fast i hamsterhjulet - noe som får deg til å tenke på vedkommende; fordi hamsteret lignet litt på dem. Mens du gråter spør du om å komme på hjemmebesøk. Du lover å ta med kake.

eller....

Drikke denne: 
Amazon.com : Hempz Moisturizer Lotion Gallon, 128 Ounce : Body Lotions :  Beauty

(3,8 liter) - mens du synger Tina Turner i full offentlighet utenfor ditt lokale rådhus.

Lenke til kommentar

Alternativ 1, er både trist og glede på samme tid. Bedre det, enn å drikke kroppsolje. Og i tillegg elsker jeg kaker. 😍 Rullekake, ostekake og marsipankake med jordbær fyll, deler jeg med glede til den gjengen som minner meg om den døde hamstren. 😢 Og kanskje jeg får nye venner også på samme slengen. 😃 

 

Være hyper gærn og glad, men du får ekstremt lite søvn, eller være super trist og oppmerksomhet syk, men du får ekstremt skjeldent napp, pga det tapper deg for krefter?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

ADHD altså. Da går jeg for ADHD.

Selge trusene til din angivelige mindreårige søster på "the mørke .onion nettet" - for så bli avslørt av en onkel som tvinger deg til å gjennomføre "diverse" arbeidsoppgaver for at resten av familien din ikke skal oppdage det.
Eller....
Påføre deg selv et handikap, for deretter å gå på NAV og søke om uføretrygd. Du mottar trygden i et halvt års tid, før du blir avslørt og dømt til 15 måneders fengsel. Etter det skriver du en gråte-bok som får terningkast 2 i Dagbladet. Etter dette flytter du til Estland der du driver økologisk oppdrett av strutseegg. Etter et års tid blir du allergisk mot struts. 

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært i Estland. Bare det er nok grunn til at jeg velger alternativ nr. to. I tillegg ville muligens tiden bak ha murene gitt meg tid til å reflektere over livet mitt, og hva som kunne forandres på.

Leke gjemsel på IKEA eller i en dagligvarebutikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...