Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Pliscin skrev (31 minutter siden):

Jeg er med @Scarvo🙆‍♂️ vi må nok ha med @Kris85 som kjentmann, los og tolk. Skulle bilen streike trenger vi også haikeskills, backpackerskills og evt andre alternative transportmetoder-skills. Overnatte på hotell, pilse, briefe og debriefe hver kveld.

Jeg blir med @Scarvo & @Pliscin. (Men bare hvis jeg får lov til å kjøre.)😜
Men glem Thailand.... la oss heller melde oss på "Mongol Rally" - https://www.theadventurists.com/adventures/mongol-rally/ 
(... det har vært en drøm lenge!)

Inflatere en IS-leir med @WeirdFace. Selv om begge oppdragene sannsynligvis ender med døden. Så er det mer fjong & ære over å ta over enn IS-leir; enn å sitte på et F-35 fly å høre på SCM forsøke å snakke islandsk mens han forklarer meg brettspillreglene på et nytt spill han har utviklet. 

Spise sin egen sokk eller lage en hoppestokk av fjellsopp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm...... Vals med Pliscin er forlokkende. Men det blir litt for seriøst for min del. Lekeslåss med SCM kunne vært artig. Men det er så satans mye folk på Preikestolen (vært der typ 30 ganger) at det er særdeles utrygt. Så da blir det politi og røver med Scarvo på Ikea. 

Lage en Youtube-kanal som KUN handler om en tilfeldig influencer/påvirker sitt liv. Der du har sterke meninger om alt denne personen foretar seg, i et overfortolket og absurd følelsesladd og på grensen til sykt engasjement. 
Lage en podcast om livet ditt der du snakker om utrolig kjipe og kjedelige ting fra livet ditt, der du snakker 37 minutter om det er lurt å koke poteter med lokk eller uten lokk. Fordeler og ulemper med bruk av lokk. Og hvilken type lokk som finnes. (Glasslokk, jern, aluminium, med hull, uten hull, med påstøpt håndtak, sidehåndtak, toppknott eller stang.... osv. Du bruker også mye penger og tid på å promotere denne podcasten.

Lenke til kommentar

Det må soleklart bli alternativ 2, lage en gørrkjedelig podcast om mitt liv. Det med lokk var faktisk litt interessant, eller forlokkende om du vil, til å prate om. Geeke på slike trivielle ting kan være artig. Alternativ 1 er utelukket på grunn av at jeg ikke har det i meg å prate ekstremt engasjert og følelsesladd om noe som helst. Sterke meninger har jeg ofte om ting, men før det kommer til overflaten blir jeg diplomatisk, ydmyk, og vil gi det en sjanse, og så blir det meh.

Spikke en tredildo og gi til den til naboen, og si det er en gave fra deg, eller kaste 40 egg på nabohuset midt på natta og stikke av?

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (1 time siden):

Det med lokk var faktisk litt interessant, eller forlokkende om du vil, til å prate om. Geeke på slike trivielle ting kan være artig.

Er faktisk helt enig. Kan anbefale podkastene Abels Tårn & 80 prosent (nå har de avsluttet, men ligger gamle episoder ute) dersom man liker å geeke på slike hverdagslige ting. Personlig vil jeg heller se en 2 timer lang dokumentar om gråstein enn 2 timer Ex on the beach.

TheDarkSycamore - SCM skrev (57 minutter siden):

Høre på støy-musikk i 24/7 på full guffe, eller bo i nærheten av et industri område?

Bo i nærheten av et industriområde. Jeg kan alltids lydisolere boligen min. Skal jeg bli tvunget til å høre på musikk 24/7 på full guffe - har jeg ikke så mange alternativer. Men ved å bo i nærheten av et industriområde kan jeg alltids finne på noe lurt. 

Du må radikaliseres. Hvilken retning velger du?
- Høyreekstremist.
- QAnon forkjemper.
- Religiøs manipulerende sektleder type fanatisk jævel. 
- Venstreradikal Blitzer. 
 

Lenke til kommentar

Seks ører. Tror de er lettere å skjule, og evt dekke over operasjonssår hvis jeg fjerner noen av dem.

Bli med på en sightseeing i ditt nærområde med et småfly - men du er bundet fast til skroget på utsiden og er naken, eller være med på en russisk spion U-båt i 1 måneder uten å kunne språket? Du blir også holdt øye med av russisk etteretning i 10 år fremover.

Lenke til kommentar

Småfly stuntet mitt, snabben sa at ho hadde løst å lufte seg. :rofl: :rofl: :rofl:

Hadde helt sikkert vært en herlig følelse å være fast bundet kliss naken på fronten av en småfly. 😛😛

 

Bytte kropp med en vildt fremed diktator, som er ferd med å få landet sitt sprengt, og målet er der du befinner deg, eller bli innlagt på sinsykehus, pga du har vrangforestillinger om å at absolutt alle er ekle demon monstre som vil ta deg?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Fri tilgang på alle rusmidler. Det eneste jeg bruker er alkohol. Så det at Vinmonopolet blir gratis for meg; er mer forlokkende enn at jeg aldri blir avhengig av noe. Så kan jeg sitte å nippe til whiskey som koster 5000 kr,- flaska.

Dedikere de 5 neste årene dine til å skrive en bok om kattepels. Eller sone 1 år i fengsel i et ukjent land. 

Lenke til kommentar

Rabies. Hører folk dør av 3 vaksinedoser, så satser på at noen flinke leger klarer å knerte rabiesen.

Ha ubeskyttet sex med en prostituert mann som har både AIDS, Covid-19, malaria, kikhoste og gonoré, eller konvertere til Islam, flytte til Iran, slutte deg til IS, og etter 2 år kan du prøve å komme deg vekk hvis du tør?

Lenke til kommentar

Går for ubeskytta sex. Nå går det fint å leve som HIV-positiv - og alt det andre er forbigående. Men det å besøke et badebasseng av sjokoladesausavføring bakfra frister ikke spesielt mye, så jeg får drikke meg bevistløs i forkant og betale noen for å skrubbe meg med Plumbo etter seansen før jeg våkner opp; så jeg ikke blir traumatisert av opplevelsen.

Spise alle dine kroppsutvekster i 5 år. Hår, negler, diverse avfall som neglelo og tåfis. Fjerner du en føflekk, svulst eller blindtarmen må denne også fortæres. Eller spise på en lokal Kina-sjappe som er berykta for å gi folk matforgiftning hver fredag. Du MÅ bestille det verste de har på menyen; nemlig "sjømatssymfoni" - en blanding av lett forderva skalldyr og fisk med fryseskader. Blir du matforgifta ryker helga. Dette må du gjør i et helt år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...