Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Jeg velger "småvondt" da. :( 

Feire hele julen i selskap med familien og gå i altfor "kan ikke få puste-trange klær" og  sko som så absolutt ikke kan brukes fordi de er to nummer for små og klemmer helt fryktelig tærne sammen og det er skrikevondt....eller ta av deg finstasen og feire avslappet i fullstendig naturisten mellom de festkledde i sofaen? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SprengeMobil skrev (37 minutter siden):

Feire jula blant familien.

Teste ut det gjeve julenisseyrket neste jul, eller gjemme seg i en random julegave?

Du har misforstått spørsmålet mitt. 🙄 Men okei da, la gå. 😑

Tilbake til leken:
Er ikke helt sikker på om hva du mener med "gjeve" da man. Men jeg tar første valget med å teste ut julenisseyrket.

Spise ekstremt mye med melkeprodukter til at du får ekstremt urolig mage, eller drikke hel 500ml flaske av avføringsmiddel?

Lenke til kommentar

Begge sørger vel uansett for at jeg blåser toalettet mitt i biter, men det første høres i det minste mer behagelig og velsmakende ut, til tross for de negative konsekvensene som senere vil komme.

Møte på en hissig bisverm hver eneste gang du går utenfor døra hjemme, eller bli møtt av en mobb som kaster gamle egg og sur melk på deg hver gang du kommer inn døra hjemme?

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (8 timer siden):

En gjeng med sinte folk, kort og godt.

Aldri vært borti det ordet før. Veldig rart og uvant for meg i den sammenhengen. 😳 Men uansett, det er greit. 👍😃

 

Scarvo skrev (På 27.12.2021 den 20.32):

Begge sørger vel uansett for at jeg blåser toalettet mitt i biter, men det første høres i det minste mer behagelig og velsmakende ut, til tross for de negative konsekvensene som senere vil komme.

Møte på en hissig bisverm hver eneste gang du går utenfor døra hjemme, eller bli møtt av en mobb som kaster gamle egg og sur melk på deg hver gang du kommer inn døra hjemme?

Bli bombardert av gammel egg og sur melk. Bedre det enn å bli jaget av en bisverm.

Ha sex inni et knøtt liten ekstrem rå trang kått, eller blotte seg inni politistasjonen's motsatt kjønns garderobe?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...