Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meksikansk narkokartell. Får bare prøve å prate med dem, slike folk er ustabile. Jeg kan bli dumpet i en container, torturert, få stappet 10kg med coke rett opp 2ern for å bli shippet over til statene, eller jeg kan bli satt til å jobbe som slave. Med IS så vet du hva du får, det er en sikker død.

Lage snømann eller ake med akebrett?

Lenke til kommentar

Egentlig ingen av de kombinasjonene. :nei: Men vis jeg måtte velge, da tror jeg hadde valgt ketchup på risengrynsgrøten. 🤔

Hvilken av disse spillene ville du ha tilbringt ferien din i...
Agony (Horrorfylt og syk), Saints Row (Actionfylt og spenning) eller Gal Gun (søt og bli gal av)? Og hvorfor akkurat det valget du valgte?
 

Usikker på hva slags spill dette er, så sjekk her:

Spoiler

Agnoy

 
Saints Row


Gal Gun

 

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Dra på tur med han Scar til Bhutan. Hadde sikkert vært en artig og flott tur. Men, jeg tror ikke at jeg hadde klart å vært der lenge om sommeren. Blir nok en helgetur.

 

Gå i kun truse/bokser i 24/7 i 13 år, eller bruke buksa som genser og genser som bukse, det samme med ytterplagg også?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig komfortabel med vann. Ved en kilometers svømming ville jeg derfor antageligvis druknet. Derfor går vi for garn på land.

Dersom du plutselig skal bli kjent for noe over natta, vil det da være for dine gigantiske baller, dine dyktige fotballferdigheter, eller for din evne til å være omsorgsfull ovenfor alle sammen?

Lenke til kommentar

Feire jula helt alene. Lett valg da jeg ikke er noe fan av denne høytiden. Alt skal være så forbanna hyggelig men jeg ser bare stress og mas. Den ene gangen i året folk løper rundt å handler gaver i store dommer, gaver man som regel ikke trenger og som regel robber lommeboka. Beklager at jeg er pessimistisk nå. God jul til dere som feirer.

Spise ribbe hver dag frem til mai eller bo i toppen av et tre frem til nyttårsaften?

Lenke til kommentar

Ribbe til mai, skulle nok klart det. Bo i en tretopp i en uke blir for kaldt på denne tiden av året.

Jeg er for øvrig ikke storfan av jula heller, altfor mye mas og jag og fokus på gaver. Hjelper heller ikke at julemased begynner allerede før september er over og før desember engang har begynt er jeg lei av jula pga. det altfor tidlige maset.

 

Spise smågodt som smaker av vonde ting eller drikke et glass eplesidereddik utblandet i vann (som absolutt ikke er godt)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...