Gå til innhold

SNIKTITT: Apple iPhone X iPhone X ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kameraet virker veldig spennende, med mye potensielt bra software som kan "jukse til" bildene slik at de ser bedre ut enn hva som er vanlig på mobiltelefoner. Der kan de ha en fordel kontra andre merker.

 

Blir stort sett skuffet over mobilkameraer for det er software som fikser bildene og ikke optikken.

 

Designen ligner veldig på Xiaomi Mi Mix 2 som kom ut tidligere.

Endret av C64C
Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri hatt iPhone før, så kjenner ikke til historikken og "oppgraderingene" til disse. Men, noen mulighet for at det kommer en ny versjon av denne med 512GB? Altså, noe høyere enn 256?

 

Takk

Gud bedre folk har merkelige bruksområder for mobilen sin...

 

 

Er musikk et så merkelig bruksområde?

Lenke til kommentar

Utrolig stygg bezel! Jeg trodde de hadde på en beskyttelses-case eller noe under presentasjonen, men neida. Den rammen ødelegger jo hele designet.

 

Litt enig, bezelen er lite fin.

 

Ellers virker det som en godt gjennomført telefon, med en mye mindre feit ramme enn apple har hatt før. Men som andre påpeker, prisen er for høy.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som er fornøyde med en gammel Samsung telefon fra 2009; dere er ikke i målgruppen for dette produktet! Hvorfor gidder dere å syte?

 

Apple lager de beste og naturligvis dyreste produktene. Dette sliter virkelig folk på TEK.no å skjønne :D håpløst

 

"Om man ikke liker produktet er man ikke i målgruppen" er sjelden noe godt argument.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har aldri hatt iPhone før, så kjenner ikke til historikken og "oppgraderingene" til disse. Men, noen mulighet for at det kommer en ny versjon av denne med 512GB? Altså, noe høyere enn 256?

 

Takk

Gud bedre folk har merkelige bruksområder for mobilen sin...

 

 

Er musikk et så merkelig bruksområde?

Hvorfor skal du fylle mobilen med musikk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Endelig et friskt pust fra apple. Men til den prisen hadde de hatt råd til å levere telefonen med en hodetelefonutgang. Tror ikke prisen skremmer de som kjøper alt apple.

Trenger jo ikke hodetelefonutgang når man har Apple AirPods :)

Så du bruker aldri f.eks aux i bilen? Rimelig fornøyd med at samsung fortsatt har hodetelefonutgang da jeg bruker aux i bilen, samt på forsterkeren hjemme. Bruker forsåvidt også mye Bose noicecancelling når jeg flyr til å fra jobb.

AirPods kommer vell neppe gratis med telefonen heller?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har aldri hatt iPhone før, så kjenner ikke til historikken og "oppgraderingene" til disse. Men, noen mulighet for at det kommer en ny versjon av denne med 512GB? Altså, noe høyere enn 256?

 

Takk

Gud bedre folk har merkelige bruksområder for mobilen sin...

 

 

Er musikk et så merkelig bruksområde?

Hvorfor skal du fylle mobilen med musikk?

Hvorfor skal du ikke? Jeg har lastet ned mine lister på spotify, tar ikke så stor plass, men skal man ha apper, bilder, musikk, kanskje noen filmer til en flyreise kan det være greit med god plass på telefonen. Hører forsåvidt også mye på musikk når jeg kjører til å fra jobb, på jobb, når jeg flyr til å fra jobb. Hvorfor streame å bruke opp datamengden når det kan lastes ned på telefonen? Bor også i ett land med mye fjell å fjord, ikke beste dekningen overalt, spesielt her i nord-norge

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...