Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Dette har jeg spilt før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en singelplayer historie også eller er hele spillet bare multiplayer?

Man kan spille historien i single-player, ja. :) Er ikke stor fan av PvP, men elsker online co-op, så blir nok mye av det for min del. :)

 

Er bare nede på EDZ og level 2 foreløpig, men liker det jeg ser. Er enig i at det er veldig likt Destiny 1, men for meg virker det som om de prøvde en "reboot". De kuket det til ganske mye med Destiny 1, og trengte en expansion eller to for å få ting på plass. Så i stedet for å prøve å lokke flere spillere til et labert spill, lagde de like greit en oppfølger som ordner alt det som var "feil" med Destiny 1 fra start. Sånn sett minner det litt som Assassin's Creed. Dvs første spillet var helt greit, men ikke noe særlig å bruke tid på. Men andre spill tar den helt ut. Mye av det samme, bare mye, mye bedre. :D

Lenke til kommentar

Selv med destiny i 4k og god lyd med Hdr på så... Vel.. Begynte jeg å kjede meg - det føltes for lett og våpen føltes ikke realistiske nok til at det fanget min interesse så grådig som det burde.

Fargene og grafikken var flott men ellers tamt :s

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar

La meg først kommentere det med FPS vs TPS. Jeg tror min innlevelse er bedre i TPS fordi jeg da får mer "informasjon" om hva som skjer rundt meg, samtidig som jeg ser hva som skjer med "toonen" min og hvordan han ser ut og beveger seg. Man kan jo si at man skulel fått mer "innlevelse" med å liksom se ut fra øynene til personen man spiller, men jeg vil hevde at dette fungerer ikke helt. Kanskje det er pga begrensningene i FOV og at så lenge man ikke er I Virtual reality så blir det som at personen man spiller ser verden gjennom svære dykkerbriller, og samtidig så ser man jo ikek helt dette selv da man sitter 40cm fra skjermen. Så med første person så blir det litt som å se på en person som ser på verden gjennom dykkerbrliier. Om dere skjønner hehe. Det blir for meg en "unaturlig vinkel", mens med 3person så blir det som om jeg spiller hovedpersonen i en film mer:)

 

Eller når det kommer til "bullet spoungyness" så er jo hensikten selvsagt åpenbar, men jeg ser også at dem har KRAFTIG redusert rekyl på våpnene i destiny 2. Nor som er SVÆRT bra når man må skyte kontinuerlig mot fiender for å drepe dem. Det er kun spennende og gøy å simulere realistiske våpen NÅR dem du skyter mot dør realistisk fort.

 

Jeg må si at jeg egentlig for lengst har vokst fra at det er gøy å spille gud og ene og alene skyte ned alle fiender i en story. For meg gir dette meg ingenting lenger...jeg har tross alt gjort dette i 25+ år. Det jeg er ute etter i et eventuelt destiny 2 er å kunne sammarbeide med ukjente andre spillere i å ta ut fiender i kamper. Dette likte jeg godt i the division også, men som sagt...the division slet med bulelt spoungy OG hadde dønn realistiske våpen som ble utrolig slitsomt og sært.

 

Jeg er svært usikker på om destiny 2 kan gi meg det jeg er ute etter, men jeg kunne tenkt meg en gratis trail.

Lenke til kommentar

Veldig spennende å høre om destiny 2 og er veldig spent på anmeldelsen deres. Håper at dere skriver om campaign delen, end-game med raid og nightfall og den generelle følelsen av spillet. er dette er fullverdig spill? eller er det mer som destiny 1, der spillet ble først fullverdig etter utvidelser. gleder emg.

 

Ps. jeg har forhåndsbestilt destiny 2 på PC, spilte destiny 1 på ps4.

Lenke til kommentar

Jeg ble så skuffet av at de ikke fortsatte med Primary, Special, og Heavy weapons. Løpe rundt med 2 peashooters og ett powerweapon som en knapt får brukt.

 

Destiny 1 ble en gigantisk nerffest pga all PVP klagingen.

 

Hadde også håpet på at de utvidet skilltree og RPG elementene, men det ble simplifyet så mye at det ikke er noe vits å tenke på det.

 

Destiny 2 har blitt Call of Duty in space.

Lenke til kommentar

 

Det kan ha å gjøre med at jeg har spilt første person shooters siden duke nukem..elelr det nazi spillet på 90-tallet. Så kom spill som APB, SW battlefront 2015, the division som viste meg hvor utrolig mye mer av "spill verden" man ser til enhver tid når man er i 3 person (kontra førsteperson). Dette har jo å gjøre med POV som er altfor smalt i førstepersonspill etter min smak.

 

Hvis smalt bilde i førsteperson er noe som plager deg anbefaler jeg sterkt å vente på pc release.

 

KyNBZ6d.png

 

Hele det øverste bildet fra ps4 kan puttes inn i den hvite firkanten på pc versjonen. Alt man ser på nederste bildet er ekstra informasjon, det er rett og slett utrolig stor forskjell på "field of view".

 

Når det kommer til bullet sponge så dør de fleste fiender i Destiny ganske fort (1 eller 2 skudd med sniper, 5-10 skudd med vanlig våpen), men bossene tåler mye

 

 

 

Du har fordelen av å kunne stille FoV på PC, men den nederste bildet der ser jo forferdelig ut. 105-grader FoV er alt for høyt og skaper jo "fish-eye" effekt som ser helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du har fordelen av å kunne stille FoV på PC, men den nederste bildet der ser jo forferdelig ut. 105-grader FoV er alt for høyt og skaper jo "fish-eye" effekt som ser helt forferdelig ut.

 

 

Om du spiller på 3 skjermer, så er høye FoV verdier ett must, ellers blir det bare knot på de 2 ytterste skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...